Телекомунікації

AIS покращує рівень обслуговування клієнтів і швидкість мережевих операцій, використовуючи SQream DB

~ 3 хв

Складний конкурентний запит даних тесту швидкості, що включає сотні мільйонів записів необроблених даних, з SQream займає менше 50 секунд (у порівнянні з годиною раніше). Команди експлуатації мережі і обслуговування відстежують падіння E-RAB і RRC з швидко оновлюваної панелі управління Tableau і SpotFire у 10 разів швидше, ніж раніше

Ais

Компанія

AIS – провідний оператор мобільного зв’язку в Таїланді, чисельність абонентів якого становить 40 млн. людей. Компанія надає послуги фіксованого широкосмугового зв’язку, голосового зв’язку і передачі даних для приватних осіб і підприємств по всій країні. Оператори мобільного зв’язку в будь-якій країні стикаються з жорсткою конкуренцією за те, щоб виділитися більш якісним обслуговуванням клієнтів, використовуючи обсяги даних, що постійно збільшуються, для отримання інформації, яка покращує взаємодію і якість мережі. Сплеск 5G і IoT посилить тиск на вже перевантажені застарілі системи з зеттабайтами нових даних у рік.

SQream дозволяє телекомунікаційним компаніям швидко отримувати доступ до своїх масивних даних і аналізувати їх, щоб максимізувати свої конкурентні переваги. Завдяки безпрецедентній швидкості і гнучкості оператори можуть отримати раніше не доступну інформацію про свою інфраструктуру і клієнтів. SQream Technologies розробляє і реалізує SQream DB – механізм аналізу даних, що забезпечує безпрецедентну бізнес-аналітику з величезних сховищ даних. Глобальні підприємства використовують SQream DB для аналізу більшої кількості даних, забезпечуючи підвищену продуктивність, скорочення займаної площі, значну економію коштів і можливість масштабувати обсяг аналізованих даних до сотень терабайт і більше.

На висококонкурентному таїландському ринку зробити так, щоб кількість клієнтів збільшувалася, а їхнє ставлення було лояльним – це завдання, яке AIS має намір вирішити, забезпечивши виняткове обслуговування клієнтів. AIS використовувала базу даних Greenplum, яка повинна була підтримувати зростаючі обсяги даних компанії. Система вимагала, щоб дані були попередньо агреговані перед аналізом, що займало багато часу і обмежувало можливість деталізації у подальшому. Запити займали години, в деяких випадках дні, і складні процеси не могли бути виконані швидко. Щоб мати можливість пропонувати клієнтам індивідуальний підхід, користувачам бізнес-аналітики AIS був необхідний швидкий і економічний доступ до величезної кількості даних.

Компанія підійшла до SQream зі знайомою проблемою епохи великих даних: як перетворити мільярди записів розрізнених даних у максимально ефективне управління мережею і конкурентну перевагу. Після випробування декількох рішень, в тому числі бази даних в оперативній пам’яті, для якої потрібно дороге обладнання з-за її залежності від реплікації даних, AIS обрала компактну і ефективну платформу SQream для масового аналізу даних.

Компанія може вивчити модель і версію пристрою, які використовує клієнт, і порівняти свої послуги з послугами конкурентів у будь-який час і в будь-якому місці. У фахівців є можливість швидко аналізувати інформацію замовника, а мережеві дані дозволяють групі підтримки клієнтів швидко виявляти проблеми, а потім запропонувати індивідуалізовані рішення, орієнтовані на потреби кожного клієнта. Крім того, скоротився час вирішення проблеми після першого клієнтського дзвінка, що автоматично скоротило відтік клієнтів (внаслідок невирішених проблем). Нові ідеї, які стали можливі за допомогою SQream DB, розширили можливості компанії щодо конкурентів і дозволяють підвищити задоволеність користувачів. Складний конкурентний запит даних тесту швидкості, що включає сотні мільйонів записів необроблених даних, з SQream займає менше 50 секунд (в порівнянні з годиною раніше). Команди експлуатації мережі і обслуговування відстежують падіння E-RAB і RRC з швидко оновлюваної панелі управління Tableau і SpotFire у 10 разів швидше, ніж раніше.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;