Застосовуючи Alteryx, аналітики готують, моделюють, аналізують і візуалізують великі обсяги даних. Цей процес допомагає компанії встановлювати оптимальні ціни на страхові продукти і забезпечувати оптимальні резерви для страхового портфеля
В ході застосування платформи, страхові фахівці створили робоче рішення, яке дозволило зрозуміти найбільш потужні предиктори, керуючі діями клієнтів протягом циклу «до» і «після» продажу страхової послуги. Аналітики стали краще розуміти, якою має бути послуга, щоб клієнт залишився з компанією після першого року обслуговування
Комплексне рішення MIAME, засноване на високопродуктивній обчислювальній сітці, використовує переваги технологій Microsoft, включаючи HPC Pack, Windows Server, Microsoft Analytics, і Microsoft SQL Server
Компанія збільшила кількість закритих претензій, причому, всі необхідні дані фахівці відповідного відділу самі знаходять в таблицях, не привертаючи до процесу аналітиків. А додаткові інструменти Tableau дозволили оптимізувати управління тестовим, робітникам і службовим сервером
Рішення забезпечує «живу» модель моніторингу життєдіяльності корпоративного середовища, дозволяючи уникати втрати продуктивності відділів і здійснювати належне управління бізнес-процесами
Аналітична платформа поліпшила процес оперування даними, стандартизувала різні типи інформації, а також дала користувачам можливість обміну метаданими і наборами даних. В результаті безліч процесів було автоматизовано, а ефективність роботи співробітників Enstar зросла
Компанія AON потребувала ефективного інструмента визначення кількості клієнтів, які купили послугу у конкурентів. Після застосування Alteryx кожен страховий брокер зберіг щомісяця 7-8 годин робочого часу, що в масштабі всієї компанії дало економію 160 людино-годин на місяць
Застосування Alteryx Designer для обробки даних дозволило американському страховому гігантові знайти оптимальний спосіб збору і виведення інформації для проведення успішних маркетингових кампаній, залучення нових клієнтів і збереження вже наявної клієнтської бази
Alteryx повернув компанії безліч годин робочого часу. Команди фахівців стали застосовувати практично моментальну аналітику замість того, щоб витрачати на складні обчислення і аналіз даних більшу частину робочого дня (на один звіт фахівця в Alteryx потрібно всього 30 секунд)
Завдяки застосуванню аналітичної платформи, страхові фахівці Centers for Medicare & Medicaid Services домоглися швидкого сортування претензій і виявлення неправильних звітів до моменту оплати. Компанія перестала втрачати щорічно величезні суми через виплати по помилково заявленими позовами