Прийнявши Microsoft Azure Sentinel і використовуючи рішення в тандемі з Azure Security Center, компанія значно підвищила прозорість своєї хмарної інфраструктури, оптимізуючи витрати для підтримки зростання масштабів бізнесу
Wipro запропонувала використовувати комплексне рішення J2EE для програми розширення продажів і обслуговування автострахування. Також була сформована основна група загальних служб, яка управляла компонентами і підтримувала технічні модулі по декількох каналах
Технічні можливості процесорів NVIDIA забезпечують гнучкість і продуктивність як з боку програмування, так і з боку підтримки глибокого навчання в системах компанії
Завдяки платформі Microsoft Azure компанія виконала ефективний і швидкий перехід в хмару, ввела регулярне навчання співробітників у рамках програми Manulife University і переформувала систему актуарної оцінки
Діяльність компанії стала на 20% ефективнішою, ніж раніше; терміни виплати страхових відшкодувань були скорочені на 15%, і тепер компанія націлена на отримання 20% економії у річному обчисленні
Рішення Tableau дозволило сформувати єдину стандартизовану базу даних, заощадити робочий час співробітника і підвищити ефективність процесів, а також продуктивність праці аналітиків
Платформа візуальної аналітики допомогла міжнародної компанії з управління активами підприємств сегментувати кілька бізнес-об’єктів, якісно автоматизувати внутрішні процеси і звітність, налагодити управління обліковими записами користувачів і уникнути зайвих витрат
Багато компаній опиняються у скрутному становищі, не маючи моментального доступу до страхування, ліків і медичного обладнання після стихійних явищ. Аналітики створили продукт даних, який повідомляє про події і гарантує своєчасне отримання допомоги від страхових компаній
Застосовуючи аналітичну платформу, персонал і партнери компанії бачать достовірні дані, впорядковані найкращим чином. Підготовка звітів тепер займає кілька секунд, а не місяць, як до моменту використання Tableau
Розпізнавач форм дозволяє економити на обробці одного звернення від 2 до 5 хвилин, що у кінцевому підсумку еквівалентно сотням годин на рік. Завдяки такій економії часу співробітники страхових компаній приділяють більше часу іншим важливим завданням, комерційним пропозиціям і спілкуванню з клієнтами