Крім економії на інфраструктурі, Specialized скоротила витрата часу аналітиків, використовуючи Tableau Online. Замість того, щоб витрачати один робочий день на створення і форматування щотижневого звіту, аналітики можуть створити його менш, ніж за годину
Ритейлер запустив платформу взаємодії з клієнтами, яка поєднує у собі обслуговування клієнтів за допомогою Microsoft Dynamics 365, Adobe Campaign та аналітичні можливості Power BI. Venca персоналізувала взаємодію з клієнтами, поліпшила аналітику і збільшила середню вартість замовлення на 20%
Мережа магазинів використовує рішення Backup & Replication для захисту своїх віртуальних і фізичних середовищ за допомогою швидкого резервного копіювання, реплікації і відновлення даних
Використовуючи Yaware TimeTracker, Zakupka досягла контролю над продуктивністю часу позаштатних співробітників, враховуючи особливості їхніх завдань
З його допомогою датський магазин світильників Dansk Lyskilde успішно трансформував свої послуги під нові потреби клієнтів і підвищив продуктивність усіх бізнес-процесів
Рішення Intel AI Builders допомагає прискорити розробку додаткових функцій аналітики й розгортати їх у найкоротші терміни
Рішення допомагають усім відділам, представництвам і заводам компанії безперешкодно взаємодіяти онлайн із максимальним візуальним залученням у поточні процеси
За допомогою Alteryx команда аналітиків MRP компенсувала тимчасові витрати у розмірі 500 годин (які мали місце під час виконання завдань, пов’язаних з даними, до застосування аналітичного рішення)
Рішення допомагає ефективно оптимізувати робочий час і створити нові цифрові канали комунікації для персоналу
Аналітична платформа замінила застарілі способи вивчення даних, а також дозволила фахівцям з ринку самостійно створювати звіти і візуалізації, без постійного залучення IT-фахівців до цих процесів