Компанія застосувала два методи NLP – обробку природної мови для класифікації претензій клієнтів і мовну аналітику і аналіз настроїв для поліпшення обслуговування в телефонному режимі
Завдяки хмарній платформі, компанія розробила рішення для візуалізації, яке забезпечує неінвазивну діагностику ішемічної хвороби серця і може широко застосовуватися у всьому світі
Використовуючи технології Microsoft, мережа лікарень створила власну внутрішню платформу цифрової охорони здоров’я, яка знизила навантаження на лікарів і молодший медперсонал під час пандемії Covid-19
Компанія створила спеціальний робочий процес і допомогла групі лікарів зрозуміти, який рівень доходу буде у них в різні місяці. Цей процес забезпечує необхідну прозорість, підвищуючи мотивацію лікарів і дозволяючи фахівцям приймати більш вигідні рішення, що базуються на реальних даних
Медичний центр сформував унікальні інформаційні панелі, що відображають реальну ситуацію з COVID-19, у тому числі, статус пацієнта, результати тестування і лікування, а також багато інших даних, важливих для статистики та аналітичного відділу
Для того, щоб зрозуміти, як надати пацієнтам якісні послуги, сегментувати лікарів за актуальністю у медичних установах і територіально розподілити ресурси найоптимальнішим чином, компанія застосувала аналітичну платформу Alteryx
Vantage застосувала аналітичну платформу Alteryx для створення симуляцій лікарень і відділень інтенсивної терапії у США з розподілом по округах, щоб медичні установи розуміли, як ефективно розподіляти ресурси під час пандемії
Клініка St. Cloud Orthopaedics використовує попереджуючий підхід, підвищуючи безпеку кінцевих точок і застосовуючи систему шифрування жорстких дисків
Завдяки платформі фахівці компанії значно прискорили процес перевірки планів медичного страхування і знизили кількість рутинних процесів, що уповільнюють діяльність персоналу
Компанія застосовує Tableau як інструмент для створення доступних і зрозумілих візуалізацій, що стосуються охорони здоров’я і соціального забезпечення жителів країни. Відразу ж після впровадження сервісу в роботу AIHW, громадськість прийняла таку форму подачі інформації зі схваленням і великим інтересом