Компанія застосувала два методи NLP – обробку природної мови для класифікації претензій клієнтів і мовну аналітику і аналіз настроїв для поліпшення обслуговування в телефонному режимі
Використовуючи технології Microsoft, мережа лікарень створила власну внутрішню платформу цифрової охорони здоров’я, яка знизила навантаження на лікарів і молодший медперсонал під час пандемії Covid-19
Для компанії застосування технології Microsoft стало основою ефективного і дієвого управління, що забезпечує мобільність, посилення оперативного контролю і досягнення кращих бізнес-результатів
З його допомогою датський магазин світильників Dansk Lyskilde успішно трансформував свої послуги під нові потреби клієнтів і підвищив продуктивність усіх бізнес-процесів
Фахівці автоматизували і оптимізували аналіз звітів, значно скоротили кількість помилок при формуванні тарифів і здійснили прогнозування рейсів, квитки на які продавалися швидше.
Хмарне рішення EMC Hybrid Cloud з VMware NSX-v і Dell EMC vBlock допомогло фінустанові здійснити прорив у реалізації своїх онлайн-сервісів
Аналітична платформа замінила застарілі способи вивчення даних, а також дозволила фахівцям з ринку самостійно створювати звіти і візуалізації, без постійного залучення IT-фахівців до цих процесів
Після впровадження аналітичної платформи тимчасові витрати на звітність, збір і підготовку даних скоротилися на 60%. Компанія впорядкувала вхідні дані з усіх джерел і отримала робочу модель ефективної і продуктивної аналітики
Платформа допомогла підвищити коефіцієнт конверсії і дізнатися причини того, чому клієнти йшли з сайту, що змусило їх залишитися, на якому етапі у процесі оформлення замовлення вони відмовилися від покупки і так далі
Співпраця з Qlik значно підвищила як операційну ефективність Openreach, так і якість обслуговування клієнтів, і підштовхнула фахівців до більш детального аналізу даних