Завдяки хмарній платформі, компанія розробила рішення для візуалізації, яке забезпечує неінвазивну діагностику ішемічної хвороби серця і може широко застосовуватися у всьому світі
Компанія використала хмарні інструменти – Microsoft 365, Project Online і Power BI – для переведення співробітників на віддалену роботу і підвищення прозорості операцій на 35%
Рішення з віртуалізації допомагає реалізувати інноваційний кадровий проект і підвищити загальний рівень технологічної підготовки персоналу
Завдяки платформі Microsoft Azure компанія виконала ефективний і швидкий перехід в хмару, ввела регулярне навчання співробітників у рамках програми Manulife University і переформувала систему актуарної оцінки
Мережа магазинів використовує рішення Backup & Replication для захисту своїх віртуальних і фізичних середовищ за допомогою швидкого резервного копіювання, реплікації і відновлення даних
CQC використовувала Microsoft Dynamics 365 Customer Voice і Dynamics 365 Customer Service Enterprise для розробки системи екстреної підтримки у відповідь на COVID-19 у країні. Система дозволила відслідковувати якість надаваних послуг і прискорити тестування медпрацівників на COVID-19, знижуючи ризик зараження пацієнтів
З моменту переходу на Azure та Azure Stack Hub BCI підвищив продуктивність і надійність своїх систем і отримав гнучкість для більш швидкого впровадження нових продуктів
Використовуючи технології Microsoft, мережа лікарень створила власну внутрішню платформу цифрової охорони здоров’я, яка знизила навантаження на лікарів і молодший медперсонал під час пандемії Covid-19
Teams дозволяє телекомунікаційному гіганту забезпечувати кращу комунікацію всередині компанії, підвищувати якість обслуговування клієнтів і надавати максимально швидку відповідь на виникаючі інциденти
Компанія управляє статусом транспортних засобів і послуг, що пропонуються, відстежує передану інформацію, контролює логістичну мережу і підвищує безпеку віддаленої роботи персоналу за допомогою Microsoft Teams