Застосування Tableau допомогло компанії визначити нові потоки доходів, забезпечити безперебійну роботу аеропорту і максимально ефективно управляти наслідками COVID-19
ZSO допомагає HHNK підтримувати безперервність бізнесу і продуктивність поза офісом, усуваючи необхідність у паролі для доступу до Microsoft Teams і Microsoft Office 365, на корпоративних пристроях iOS або Android, а MobileIron Threat Defense відправляє моментальні повідомлення про погрози
В рамках великого проекту міграції на Microsoft 365 компанія перейшла на віртуальний робочий стіл Windows, щоб у майбутньому зробити обслуговування клієнтів ще більш гнучким та ефективним
Прийнявши Microsoft Azure Sentinel і використовуючи рішення в тандемі з Azure Security Center, компанія значно підвищила прозорість своєї хмарної інфраструктури, оптимізуючи витрати для підтримки зростання масштабів бізнесу
Працюючи з Dell Technologies, компанія замінила комутатори з монолітним ядром на комутатори Dell EMC Networking Z Series та S Series з конфігурацією leaf-spine. Завдяки конструкції комутаторів Dell EMC Networking Animal Logic збільшила пропускну здатність між двома центрами обробки даних в десять разів
Рішення від Wipro допомогло ефективніше контролювати систему управління виробництвом і оптимізувати загальні витрати на SCM
Нове рішення дозволило спростити і стандартизувати багато з існуючих процесів, значно скоротивши список операційних звітів і підвищивши продуктивність онлайн-платформи компанії
У роздрібних філіях Schwab менеджери використовують Tableau для моніторингу активності клієнтів і виявлення можливостей для охоплення, що призводить до підвищення якості обслуговування
Wipro запропонувала використовувати комплексне рішення J2EE для програми розширення продажів і обслуговування автострахування. Також була сформована основна група загальних служб, яка управляла компонентами і підтримувала технічні модулі по декількох каналах
Компанія організувала загальне керівництво скаргами, скорочення часу циклу розгляду претензій на роботу медичних пристроїв, а також стандартизувала реєстрацію та реагування на повідомлення про неякісні лікарські препарати