Рішення для комунікацій

Будь-який бізнес, незалежно від розміру, територіального покриття або цільового ринку, потребує засобів забезпечення зв’язку – як внутрішнього, між співробітниками, так і зовнішнього, з клієнтами або постачальниками. Команда фахівців Everest пропонує впровадження систем комунікацій, які дозволять вашому бізнесу стати більш функціональним, масштабованим та безпечним.

Навіщо потрібні уніфіковані комунікації?

Рішення, які є платформою для уніфікованих комунікацій (UC), працюють на базі IP мереж, у тому числі мережі Інтернет. Завдяки цьому, послуги, що надаються цими рішеннями, можуть бути доступні вашим співробітникам або клієнтам практично з будь-якої точки і з будь-якого пристрою. Це дозволяє значно скоротити витрати компанії на стаціонарний та мобільний зв’язок, особливо для бізнесів із значною територіальною розмежованістю. І все це без компромісів у питаннях безпеки даних.

Об’єднуючи можливості спілкування за допомогою голосу, відео та тексту, і маючи механізми для інтеграції з іншими бізнес-додатками, такими як CRM та ERP, рішення UC збільшують ефективність бізнесу. Всі сучасні системи UC мають простий, єдиний інтерфейс для всіх сервісів. Він зручний тим, що на відміну від старих різнорідних систем зв’язку, на його адміністрування потрібно менше часу та спеціальних навичок.

Рішення UC – це базовий фундамент для побудови інших систем, наприклад систем спільної або віддаленої роботи, систем екстреного сповіщення або телемаркетингу.

Можливості систем UC:

● Організація аудіо та відеодзвінків і конференцій (IP-телефонія).

● Обмін короткими текстовими повідомленнями (чат).

● Обмін листами та файлами.

● Загальна адресна книга.

● Інформація про присутність.

● Інтеграція з стаціонарними та мобільними телефонними мережами.

● Інтеграція з сучасними ERP та CRM системами.

● Функціонал для контакт-центру.

● Функціонал для дистанційного навчання і дистанційних презентацій.

● Інтеграція до систем загального оповіщення, домофонам та інтеркомам.

● Шифрування даних.