Здоров'я

Buoy Assistant – персональний асистент для пацієнтів лікарень

Одна з проблем сучасної системи охорони здоров’я – складний процес навігації. Пацієнтам необхідне просте і зручне обслуговування в лікарнях і в віртуальному просторі, щоб швидше отримати консультацію лікаря чи призначення. Традиційна навігація в лікарні рідко надає альтернативні методи пацієнтам, яким недоступна класична схема отримання лікарської допомоги, тому фахівці Froedtert & The Medical College of Wisconsin (Мілуокі, США) вирішили запровадити в клініці інноваційну систему цифрової охорони здоров’я.

Творцем системи є постачальник медичних рішень Buoy Health. Цифровий помічник Buoy Assistant на основі технології штучного інтелекту, створений компанією, забезпечує пацієнтів інформацією, направляючи їх до відповідних фахівців. Buoy – це інтелектуальний інструмент віртуального сортування, доступний до використання через сайт Froedtert. Більшість пацієнтів шукають симптоми своїх захворювань в інтернеті, і система допомагає людям поліпшити емоційний стан, уникнути дезінформації і отримати достовірні дані по їх можливому захворюванню. Онлайн-пошук не завжди приводить до бажаних результатів, часто після запитів в інтернеті пацієнти відчувають стан пригніченості або відмовляються від походу до лікаря.

Buoy Assistant був інтегрований безпосередньо в загальнодоступний веб-сайт Froedtert ще в лютому 2018 року. Пацієнтам дали доступ до цього програмного продукту, і в даний час він дуже популярний. Люди користуються послугою анонімно, через форму на сайті, і отримують там необхідну інформацію: поради по догляду, первинній медичній допомозі, домашньому лікуванню. Також доступна довідкова інформація: графік прийому лікарів, години роботи найближчої аптеки і т.д.

У квітні 2019 р система охорони здоров’я Вісконсіна розширила використання цієї технології, включивши в неї спеціалізований продукт для співробітників і партнерів – індивідуальне керівництво з пошуку постачальників в мережі, оздоровчі програми, наприклад, коучинг з припинення куріння.

За час дії Buoy Assistant 70% тих, хто працював з онлайн-помічником, пройшли повне обстеження організму. 30% пацієнтів, які спочатку шукали дорогі форми допомоги, такі як невідкладна, були перенаправлені рівнем нижче, і отримали первинну допомогу або консультацію по лікуванню в домашніх умовах, оскільки їх стан в дійсності не був критичним. Така стратегія – частина цифрової програми, спрямованої на поліпшення рівня обслуговування і створення комфортного стану у пацієнтів.