АІ в бізнесі

Бренди повинні бути технологічними: дослідження Wunderman Thompson Commerce

За минуле століття галузь роздрібної торгівлі зазнала численних змін, і компанії, які адаптуються і впроваджують інновації, залишаються активними учасниками ринку. Решта, так чи інакше, стають аутсайдерами. Споживачі в усьому світі прагнуть до швидких і простих покупок, без утомливих походів по магазинах. Зараз, завдяки технологіям, у брендів є можливість демонстрації товарів з найвигідніших сторін, отже, ймовірність спонукати клієнта до покупки набагато вища, ніж 20 і більше років тому.

У США до 1916 року покупці передавали список покупок продавцеві, який збирав набір товарів і складав їх у кошик. Цей спосіб робити покупки змінився, коли відкрилася мережа магазинів Piggly Wiggly: покупці самі ходили по торговому залу і складали бажані товари у кошики. Так з’явилися супермаркети. Тепер принцип придбання не змінився, але став більш технологічним: звичайні візки з товарами все частіше замінюють віртуальні кошики, а для того, щоб отримати свої покупки, досить замовити доставку додому у зручний час.

Дослідження, проведене компанією цифрового маркетингу Wunderman Thompson Commerce, передбачає, що нова ера роздрібної торгівлі потребуватиме від виробників комплексного підходу до цифрового ринку і чіткого розуміння тенденцій, оскільки дні «старої школи» рітейлу добігають кінця. Безперервна взаємодія брендів і клієнтів буде можливою тільки завдяки технологіям. Одне з останніх нововведень – інтерактивні дзеркала, встановлені в магазинах міжнародних роздрібних брендів, таких як Burberry.

Ритейлер Amazon як і раніше лідирує в світі онлайн-покупок, де практично все доступне за одним кліком. Гігант онлайн-торгівлі пропонує максимально широкий вибір брендів, різні способи доставки, в тому числі доставку в день замовлення.

Рітейлер з Південно-Східної Азії, компанія Lazada, за 8 років існування сформувала капітал в 4 млрд. доларів. Десять років тому почався бум інтернет-магазинів. Але зараз простого створення онлайн-платформи недостатньо для виживання на ринку серед безлічі конкурентів.

Wunderman Thompson Commerce застосовує у своїй діяльності платформу Personalization Anywhere від Dynamic Yield. У травні 2019 року компанії оголосили про укладення партнерства. Тепер бренди можуть отримати першокласне рішення для персоналізації, а значить – сформувати індивідуальний підхід до кожного клієнта. Платформа працює на базі ШІ та ML, вона проста в управлінні і ефективна.

Те, що бренди активно використовують технології, підтверджує їх зацікавленість і намір технологічного розвитку. Дослідження «Оцінка сектора роздрібної торгівлі в Азійсько-Тихоокеанському регіоні за допомогою ШІ», проведене Microsoft Asia і International Data Corporation (IDC), показало, що роздрібні підприємства в регіоні покладають на штучний інтелект великі надії і застосовують технологію в таких п’яти ключових секторах, як бізнес-аналітика, залучення клієнтів, конкурентоспроможність, рентабельність і інновації.