АІ в бізнесі

BigProfiles отримала від інвесторів 1,5 мільйони євро

Розробник аналітичних систем і інтелектуальних маркетингових рішень компанія BigProfiles закрила раунд інвестування на 1,5 мільйона євро. Інвесторами виступили фонди Invitalia Ventures і LVenture Group.

BigProfiles відома своїми рішеннями для маркетингу, продажів, крім того, компанія розробляє CRM для великих італійських представників бізнесу: UBI Banca, Cerved і Sara Assicurazioni, перебуває у партнерських відносинах з Accenture і NTTData.

Завдяки комерційним угодам, які гарантують доступ до даних із соціальних мереж, Open Data і Торгової палати, а також приватній сегментації населення Італії (1 мільйон мікрокластерів), BigProfiles створює анонімний профіль для кожного споживача з 250 ймовірнісними показниками (дохід, освіта, звички споживання, купівельні інтереси і багато іншого).

Компанія BigProfiles була створена в рамках дослідницького проекту доктора Лоренцо Люса (Lorenzo Luce, генеральний директор і співзасновник компанії), її діяльність почалася в 2017 році завдяки фонду LVenture Group. Через рік проект збільшив вкладений капітал на 600 тисяч євро. В даний час у стартапа існує власний портфель клієнтів, а загальна вартість реалізованих контактів становить 1,2 мільйона євро. Оборот BigProfiles у 2019 році збільшився на 540% в порівнянні з 2018 роком. Постачальник ШІ-рішень володіє передовими знаннями в області штучного інтелекту, а також має запатентовану технологію, яка дає компаніям-клієнтам переваги перед конкурентами, збільшує конкурентоспроможність фірм.

Платформа Customer Intelligence від BigProfiles
SaaS-платформа Customer Intelligence заснована на алгоритмі профілювання, який дозволяє відновлювати і класифікувати зовнішні дані і інтегрувати їх з внутрішніми даними підприємства. Це рішення допомагає бізнесу збирати детальну інформацію про клієнтів і перспективи продажів. Платформа застосовує алгоритми машинного навчання і штучний інтелект для формування анонімних імовірнісних профілів. Customer Intelligence прогнозує ймовірність покупки, відмови і будь-якої іншої лінії поведінки кожного існуючого або потенційного клієнта. Вся діяльність Customer Intelligence здійснюється відповідно до національного та європейського законодавства про конфіденційність. Використання Customer Intelligence підвищує конверсію, в середньому, на 148%. Завдяки рішенню потенційні клієнти стають фактичними, тому що система визначає тих, у кого найвища схильність до конверсії. Разом з цим скорочуються витрати на залучення, підвищується рентабельність маркетингових кампаній, відбувається збільшення продажів (в середньому на 37%), запроваджується механізм моделювання цін, зменшується відтік клієнтів.

Отримане фінансування дозволить BigProfiles інвестувати в розвиток технологій і створювати успішні продукти у подальшому. У найближчі три роки, використовуючи прогнозну аналітику, стартап має намір забезпечити компаній-клієнтів інноваційними маркетинговими рішеннями та CRM-системами.