АІ в бізнесі

AXA Affin GI: стислий графік роботи як спосіб підвищення продуктивності співробітників

Французька страхова інвестиційна група компаній AXA Affin General Insurance провела тематичне дослідження, присвячене аналізу ефективності співробітників і їх залученості в робочий процес. В ході дослідження фахівці з персоналу вивчили фактори, які здійснюють найбільший вплив на працівників всіх відділів компанії, з огляду на різницю поколінь, уподобань і особистих думок про те, яким має бути робоче місце і графік відвідування офісу.

Головний спеціаліст зі зв’язків з громадськістю AXA Affin General Insurance Сюкрі Сударі (Syukri Sudari) повідомив, які інструменти компанія використовує для створення максимальної продуктивності і мотивації персоналу, щоб забезпечити високу залученість співробітників.

Стислий графік роботи (compressed working schedule arrangement або CWSA), допомога FWA (Комісії з трудових відносин), збільшення розміру виплат по догляду за дитиною і інклюзивна робоче середовище – ось основні ініціативи, реалізовані страховим гігантом до теперішнього часу.

Віковий склад AXA Affin General Insurance різний. У представництвах і головному офісі працюють співробітники різних поколінь. Міленіали (люди, народжені в два останніх десятиліття 20-го століття) складають 53%, Gen X (співробітники, які народилися в період загальносвітового демографічного спаду, з 1961 по 1975 роки) – 40%, ще 6% – бебі-бумери ( покоління людей, які народилися з 1946 по 1960 роки), а представники Gen Z (народжені з 1995 року і пізніше) – всього 1%. Визнаючи відмінності в поколіннях і різницю їх потреб, компанія переглянула свою політику. Таким чином керівництво прийшло до балансу між роботою та особистим життям персоналу, – підкреслив Сюкрі Сударі.

CWSA (також відома як «альтернативна п’ятниця») дає співробітникам можливість не виходити на роботу два понеділка або дві п’ятниці кожного місяця. Баланс робочого часу компенсується рівномірно розподіленим перепрацюванням – по 45 хвилин робочого часу протягом дев’яти робочих днів. Також співробітникам AXA Affin General Insurance пропонується гнучкий графік робочого часу і обідньої перерви, відпустка по догляду за дитиною або в зв’язку з волонтерської діяльністю, відпустка для проведення урочистостей, іспитів і т.д. Співробітникам, які недавно стали батьками, гарантується чотиримісячна відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами, а також один місяць відпустки по догляду за дитиною. Компанія організовує різні заходи, пов’язані з сімейними цінностями, здоров’ям і благополуччям, наприклад, святкування Міжнародного жіночого дня, Тижня корпоративної відповідальності або Дня сім’ї.

У розпорядженні співробітників відкриті робочі місця, конференц-зали для проведення переговорів, Workplace (внутрішня соціальна платформа), а також зона відпочинку. Найбільша проблема на сьогоднішній день, за словами Сюкрі Сударі, полягає в творчому підході до кадрової політики з метою створення максимальної цінності робочого процесу. Співробітникам, які вважають за краще зміщений робочий час, дають можливість працювати за гнучким графіком.

Дослідження, проведені після впровадження нового графіка роботи показали, що збільшився рівень залученості співробітників і кількість позитивних відгуків про трудовий процес. Крім того, в лютому 2019 року компанія створила Amber, віртуального чат-бота, який виконує функції віртуального помічника генерального директора і збирає відгуки співробітників протягом всього періоду роботи в AXA. З моменту запуску Amber зафіксувала активність з боку 600 співробітників, 81% залишили позитивні відгуки.