Використання даних, зібраних пристроями IoT в реальному часі є ідеальним варіантом для отримання цілісного уявлення про те, що відбувається на виробництві. Щоб ця проста схема працювала, інтеграція пристроїв передачі та збору даних повинна бути об’єднана на одній платформі.

Компанія Lightapp, що розробляє програмне забезпечення для оптимізації енергоспоживання і процесів, створила Zira – ринок управління даними. Розробники Lightapp співпрацюють з сотнями виробничих підприємств, виробниками комплексного обладнання і постачальників комунальних послуг у всьому світі. У числі користувачів Zira: 3M, Bimbo Bakeries, Boeing, Coca-Cola, Pepsi, Nikon і Westrock.

За словами розробників, Zira – це похідна від основного сервісу Lightapp, що об’єднує всіх учасників бізнес-ланцюжка (клієнтів, постачальників, обладнання, виробничі процеси) на одній платформі і оптимізує взаємодію між ними. Робота над платформою була розпочата в 2012 році, і за весь час існування проекту вдалося зібрати 18,5 мільйонів доларів. В даний час представлена ​​фінальна робоча версія. Довгострокова мета розробників – створення масштабної платформи для автоматизації бізнесу. Щоб це зробити, необхідно наявність декількох складових. Перша – це інтеграція даних, за допомогою якої можливе об’єднання кількох різних систем IoT. Zira направляє клієнта на певні типи товарів (за пріоритетністю або типу клієнта), а також містить набір інструментів інтеграції API та webhooks (механізми сповіщення системи про події). Платформа показує дані в режимі реального часу для будь-якого пристрою, виробничої лінії або джерела енергії, виділяючи аномалії і порівнюючи їх з базовими показниками продуктивності.

Збір даних – тільки початок. Крім цього Zira дає рекомендації щодо поліпшення бізнес-процесів і прибутковості для своїх користувачів за допомогою Zira Feed. Це сервіс, керований даними, для машин і людей. З його допомогою вони можуть спілкуватися, співпрацювати і автоматизувати бізнес-процеси. Наприклад, замовлення автоматично направляються на збірку до окремих співробітників на основі даних, зібраних про формування попередніх відправлень.

Наступна опція Zira – надання торгової платформи для взаємодії покупців і постачальників. На ній вони можуть здійснювати покупки, керуючись рекомендаціями, заснованими на операційних даних. Наприклад, завод-виготовлювач замовляє витратні матеріали, такі як двигуни, підшипники, або послуги з технічного обслуговування у постачальника, якому дозволено їх продавати. Платформа аналізує ефективність продажів і попит, і якщо Zira визнає, що ефективність роботи машини зворотного осмосу знизилася (в залежності від розходу води), буде сформоване замовлення на закупівлю і встановлення нових фільтрів.

Також платформа займається збором даних з машин і систем: структурована інформація з давачів тиску, ваги, обсягу; дані з виробничих машин, а саме час простою, коди помилок і час виконання завдань, інформація з систем, наприклад, рахунок-фактура, замовлення на відправку або виконання будь-яких робіт. Другий тип інформації – неструктурована. Вона надходить, в основному, від користувачів і містить відгуки, показники конверсії, зображення і відео.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Австрійська збірна з волейболу перемогла завдяки аналізу даних

Як Big Data змінюють сферу телекомунікацій

Коментарi