У Великобританії проводиться активна діяльність по створенню більш екологічного майбутнього. За словами генерального директора енергетичної компанії Tonik Energy Томаса Ньюбі (Thomas Newby), розвиток інфраструктури підзарядки електричних автомобілів повинен допомогти в глобальній діяльності щодо поліпшення якості повітря в країні. Поряд з іншими прогресивними інноваціями в області «розумного» міста, використання електромобілів має велике значення в зниженні кількості викидів і зменшенні загазованості повітря у містах.

У жовтні 2019 року Великобританія досягла важливого рубежу – кожен десятий новий проданий автомобіль гібридний або повністю електричний. Цей показник на 6,9% вище, ніж в попередні роки. Однак питання про те, чи зможуть постачальники енергетичних ресурсів виконати свої зобов’язання щодо «екологічного майбутнього», залишається відкритим. Крім того, велика частина зарядки автомобілів зараз здійснюється в житлових будинках (80% авто), а це означає, що інтелектуальні технології для житлових приміщень необхідно оптимізувати.

Факторами, які здійснюють основний вплив на енергетичний сектор, є державна політика і попит з боку споживачів. У листопаді 2019 року в Брістолі був встановлений загальнонаціональний стандарт екологічних змін, місто стало першим, яке заборонило дизельні автомобілі. Брістольська адміністрація першою почала впроваджувати соціальні програми по зниженню рівня забруднення повітря, просунувшись на крок далі, ніж лондонська. Цільовий показник чистих нульових викидів в Великобританії поки невеликий, але Брістоль не єдине місто, що підтримує і впроваджує зміни.

Наприклад, в Данді планують досягти 100% електронної мобільності до 2030 року. Зараз місцева влада вивчає соціальні та економічні фактори і розробляє унікальну «зелену» стратегію. На території міста вже встановлені три автономних зарядних підстанції для електромобілів. Ще частина підстанцій поки знаходяться в розробці. Планується, що вони поступово повністю замінять міські автозаправки. Всі підстанції поєднують можливість зарядки електромобілів з сонячними панелями і сховищами енергії.

Розумні рішення з розподілу та зберігання енергії є ключем до того, щоб зарядка електромобілів на території Великобританії була доступною для всіх. Разом з цим виникає потреба в альтернативних методах виробництва енергії. Генерування і зберігання енергії на місці через сонячну і акумуляторну батарею – це ефективний спосіб мінімізувати дорогі оновлення мережі та надати додаткову потужність на вимогу. Особливо актуальна така послуга для бізнесу, наприклад, для роботи десятків або сотень зарядних пристроїв EV на одному об’єкті (автопарки, великі автостоянки).

З ростом кількості електромобілів виникає потреба в EVs – роумінгових пристроях, які призначені для підключення до карт, до блоків для підзарядки акумуляторів або до Інтернету для діагностики та оновлення операційної системи. Останні тестування EV показали, що більшість людей заряджають автомобілі, коли повертаються додому в кінці дня, але авто залишаються підключеними і навіть після того, як батарея повністю заряджена. Інтелектуальна зарядка дасть можливість власникам електромобілів відкладати процес в періоди пікового навантаження (між 16:00 і 18:00). Таким способом модернізується поточна інфраструктура енергосистеми, а зарядка автомобіля пройде без збоїв.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Японія планує запустити 6G до 2030 року

SmaRT Ride – мережа громадських перевезень на вимогу в Сакраменто

Коментарi