Національна компанія Judge Group (Індія) розповіла про те, як технології big data і IoT використовуються для захисту від кліматичних катаклізмів. За прогнозами експертів, ці технології в майбутньому дозволять створити просту і ефективну систему для прогнозування і захисту від стихійних лих.

Чому IoT корисний в умовах надзвичайних ситуацій?

Управління надзвичайними ситуаціями – складний процес. Він полягає у виявленні ризиків, готовності країни до непередбачених кліматичних ситуацій та оперативне реагування на екстрені випадки. Щоб протистояти стихії, необхідно правильний розподіл ресурсів, планування роботи служб надзвичайного реагування, а також забезпечення максимально швидкого відновлення будівель та інфраструктури після руйнувань.

Пристрої IoT здатні працювати навіть за допомогою малопотужних інструментів, таких як Bluetooth. Як правило, вони об’єднані телекомунікаційною мережею, що працює на LTE / LTE-A, периферійними пристроями, інтернет-шлюзами і програмною платформою IoT. Така мережа об’єднує постачальників додатків, пристроїв, розробників інтелектуальних платформ і кінцевих користувачів. Так, промислові підприємства і міські керівники служби можуть підтримувати постійний контакт, обмінюватися інформацією. Така співпраця незамінна при стихійних лихах, наприклад, при загрозі землетрусу або урагану.

Роль соціальних мереж, аналітики великих даних і хмарних сховищ

Цифрове середовище має масу переваг, і одна з них – можливість отримувати інформацію про події в усьому світі в режимі 24х7. Аналітика великих даних допомагає службам порятунку аналізувати критично важливі процеси в режимі реального часу і оперативно реагувати на них. Хмарні сховища незамінні для зберігання інформації і додатків, компаніям не потрібно турбуватися про витрати або створення дата-центру: всі умови для зберігання необмежених обсягів даних є в хмарі.

Використовуючи дані датчиків IoT, супутникові знімки і дані відеоспостереження, співробітники служб контролю надзвичайних ситуацій аналізують місцевість, в якій є загроза стихійного лиха (наприклад, шторму), координують свою роботу з діями правоохоронних органів і службами першої допомоги для максимальної готовності реагування на подію. В ході такої підготовки визначаються можливі місця проведення евакуації і найбільш безпечні маршрути. Прогнозування загрози шторму, землетрусу або піщаної бурі проводиться за допомогою алгоритмів машинного навчання. Крім того, компанії Dell EMC, Google і Microsoft надають благодійну допомогу і підтримують розвиток громадського сектору захисту від стихійних лих.

Проблеми і прогнози

В Індії основною перешкодою для розвитку мережі IoT є повільний розвиток галузі комунікацій. На відміну, наприклад, від Китаю, де сектор технологій та інформації монополізований державою, в індійській телекомунікаційної індустрії домінують приватні компанії. Їх фінансовий потенціал значно нижче. Крім того, Індія бореться зі складною демографічною ситуацією. Повільне впровадження 4G і затримка розвитку проекту Національної мережі оптичних волокон (NOFN) – основні перешкоди для розвитку мережі IoT.

Поки країни Заходу тестують 5G, індійський TRAI (Telecom Regulatory Authority of India) не робить активних кроків у розвитку галузі комунікацій. Певні прогалини існують і в сфері кібербезпеки. Одним словом, щоб в повній мірі використовувати можливості сучасної техніки для боротьби зі стихійними лихами, країні потрібно зробити технологічний ривок вперед. Очікується, що до 2020 року через мережу IoT в Індії буде підключено більше 50 мільярдів пристроїв, а до 2025 року оцінка галузі складе 6,2 трильйона доларів. Експерти прогнозують створення керованої екосистеми IoT, яка врятує мільйони людей під час природних катаклізм.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

У Сіднеї запускають водневу систему зберігання енергії і комплекс рішень для «розумного» міста

Культура управління великими даними в компанії: чотири основні принципи

Коментарi