З моменту створення соціальної мережі Instagram в 2010 році кількість активних користувачів дійшло до мільярда чоловік. Завдяки соціальному гігантові Facebook користувачі щодня завантажують в Instagram 70 мільйонів зображень. Відвідувачі взаємодіють з цими зображеннями, ставлячи лайки, використовуючи хештеги і коментуючи записи. Всі ці дії призводять до генерації величезної кількості даних, а при оцінці за допомогою штучного інтелекту і застосуванні технології big data вони допомагають отримати масу корисної інформації для бізнесу.

Сьогодні Instagram використовує штучний інтелект для боротьби з образливими коментарями і спамом. Це корисно для брендів, які піклуються про комфортний стан покупців. Нова система роботи команд Facebook і Instagram будується на використанні алгоритму Deep Text, він також є механізмом категоризації тексту, з його допомогою машини розуміють слова і борються з небажаним контентом. Таким чином технологія ШІ має великий вплив на соціальні медіа-платформи і в принципі на будь-які онлайн-ресурси.

Є кілька основних способів використання великих даних і AI в Instagram.

  1.   Таргетована реклама.
Дані в Instagram повинні бути корисні для бізнесу, і тому соціальна мережа отримує інформації про клієнтів з розміщуваних фотографій. Ґрунтуючись на залученні користувачів і пошукових перевагах відвідувачів, Instagram продає рекламу компаніям, які орієнтуються на певний профіль покупця і зацікавлені в точному brand-message. Зараз в Facebook 1,8 мільярда користувачів, соцмережа може похвалитися солідною базою даних, призначеною для реклами в залежності від того, з якими брендами співпрацюють покупці, з ким взаємодіють, які товари купують і т.д.

  2.   Параметри пошуку та веб-сторінки.
Оновлюючи інформацію і використовуючи хештеги, користувачі Instagram знаходять зображення і відео для будь-якого виду діяльності або події. Вони дізнаються про події, місця, їжу, ресторани, розважальні заклади, а також мають можливість першими переглядати фото і відео (за допомогою підписки на обрані хештеги).

  3.   Досвід користувача.
Щоб відвідувати Instagram, користувач повинен отримувати будь-які важливі дані, бути зацікавленим в інформації. Тому так важливо, щоб платформа показувала аудиторії бажаний контент. В останні роки через збільшення кількості користувачів пошук фото або відео, які передплатники вважають актуальними і потрібними, став складнішим. Коли соціальна мережа змінила алгоритм класифікації даних, розробники зрозуміли, що подобається користувачам. Так з’явилася настроювана під кожен профіль стрічка Instagram.

  4.   Боротьба з мережевим булінгомі та видалення небажаних коментарів.
В даний час грубі коментарі і булінг – це глобальна проблема всіх соціальних мереж. ШІ в Instagram автоматично видаляє спам і образливі коментарі, шкідливі публікації або неприпустимий контент. У Twitter і Facebook також можна повідомляти про спам або небажані коментарі.

  5.   Вивчення сучасних тенденцій.
На підставі 100 мільйонів фотографій в Instagram було встановлено, як одягаються люди в усьому світі, і які тенденції найбільш актуальні. Зараз даних величезна кількість, і тільки завдяки AI і big data аналіз інформації став максимально простим. Штучний інтелект аналізує культурні та економічні чинники в усьому світі, безпосередньо пов’язані з купівельними вподобаннями.

  6.   Розпізнавання помилкового контенту.
Як тільки підроблені повідомлення ідентифіковані, вони відразу ж видаляються. Це ще один приклад ефективної роботи алгоритму Facebook Deep Text.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Топ 5 AI-компаній, що спеціалізуються на Big Data в спорті

Квантові обчислення для боротьби з заторами на дорогах

Коментарi