Фото: corporate.walmart.com

Клієнти Walmart можуть розраховувати на додаткову послугу від рітейлера – найближчим часом компанія вводить послугу домашньої доставки продуктів в режимі «прямо до холодильника». Це не хитрий рекламний хід, а справжнісіньке нововведення – тепер, якщо покупця немає вдома, кур’єр зможе покласти продукти прямо у холодильник або залишити в підвалі, погребі, на задньому дворі.

Walmart, як найбільший ритейлер США, володіє мережею продуктових супермаркетів з об’ємом продажів на суму 184,2 мільярда доларів. Нова служба доставки буде називатися InHome Delivery. Охоплення доставки: Канзас-Сіті, Міссурі, Піттсбург і Веро-Біч. Ймовірно, восени, якщо тестовий запуск служби виявиться успішним, мережа буде розширена на більшу кількість міст.

Як працює сервіс InHome Delivery?

Під час онлайн-замовлення клієнти вибирають дату доставки. Як тільки замовлення буде готове до відправки, формується посилка і проводиться виїзд кур’єра. У будинок кур’єр потрапляє, використовуючи технологію інтелектуального замку «Project Franklin». Система містить не тільки замок, але і камеру, що дозволяє покупцеві віддалено контролювати роботу співробітника служби кур’єрської доставки.

«Project Franklin» – це проект серійного підприємця Барта Стейна (Bart Stein), який почав співпрацювати з Walmart у лютому 2019 року. Очікуваний термін запуску служби доставки складає два роки. Поки що проводиться тестування і усунення недоробок системи. Спочатку рітейлер планував передати доставку на аутсорс, але пізніше було прийнято рішення про залучення до роботи в кур’єрській службі виключно співробітників Walmart. Для цих цілей у компанії створять окремий департамент.

На думку аналітиків, проект є ще одним маневром у «війні» Walmart з Amazon. В останньому кварталі компанія Walmart повідомила, що її дохід від електронної комерції в США виріс на 37%, тому вона прагне використовувати інструмент, що дає найбільшу перевагу над Amazon. До слова, за даними аналітичного порталу eMarketer, обсяг продажів в сфері електронної комерції у Amazon в США у вісім разів вищий, ніж у Walmart. Цю перевагу американський рітейлер харчової індустрії має намір усунути у найближчі роки.

Зараз Walmart пропонує клієнтам доставку продуктів з 3100 магазинів, і все ж не може «обігнати» Amazon за ступенем розвитку клієнтської мережі. В якості спеціальної пропозиції фуд-гігант пропонує безкоштовну одноденну доставку при покупці на суму понад 35 доларів.
Подробиці запуску InHome Delivery будуть оголошені ближче до дати запуску послуги, повідомили представники компанії.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Plume і Virgin Media забезпечать «розумні» будинки найкращим інтернетом

У Далласі відкриють першу в Північній Америці виставку «розумний дім»

Коментарi