Компанія «Transport for Wales» інвестувала 1,9 мільйона фунтів стерлінгів в модернізацію обладнання для квиткових кас від Fujitsu. Багатонаціональна інформаційно-сервісна компанія Fujitsu вже кілька десятиліть активно змінює міську інфраструктуру за допомогою інновацій, цифрових технологій і рішень IoT.

Залізнична мережа Уельсу простягається по всьому півострову і прикордонним графствам Англії, надаючи транспортні послуги місцевого та міжміського сполучення за такими напрямками, як Суонсі, Кардіфф, Ньюпорт, Бірмінгем, Честер і Манчестер.

На залізничних станціях будуть встановлені автомати (Ticket Office Machines) для покупки квитків через смарт-карти. Автомати дозволять клієнтам додавати абонементи на проїзд в смарт-карти, а також дадуть можливість користування всіма перевагами електронних квитків. Засоби комунікації співробітників станцій і потягів будуть замінені на обладнання, що працює за системою Fujitsu STARmobile. За допомогою такої системи персонал станцій надасть найактуальнішу інформацію про маршрути поїздів, зміну в розкладі і т.д. Це дасть можливість жителям міста точніше планувати поїздки. Поки що смарт-карти для проїзду доступні тільки власникам звичайних 7-денних абонементів на користування послугами залізничного транспорту. Потяги, проїзд в яких можна оплатити такий картою, курсують по маршруту Рексем–Шрусбері і Пенарт–Катейс.

Директор по роботі з клієнтами в Transport for Wales, Колін Лі (Colin Lea) повідомив, що нова ефективна система продажу квитків і комунікацій з пасажирами зробить простішим переміщення по місту і його кордонам і, можливо, дасть зелене світло для створення нових форм квитків в майбутньому , наприклад, за системою «оплачуй тільки за ту відстань, яку проїхав». Не виключено, що пасажири незабаром зможуть оплатити поїздку, просто зайшовши у поїзд та приклавши проїзну карту. Цифровизация транспорту набуває все більших масштабів з року в рік, кожен пасажир повинен мати можливість отримувати актуальну інформацію про маршрути в режимі реального часу, підключатися до інформаційної мережі і подорожувати більш комфортно, підкреслив Лі.

Зараз купити або забронювати квиток можна через мобільний додаток TfW Rail. З його допомогою здійснюється пошук поїздів, цін, визначається найшвидший маршрут до вокзалу і безпосередньо до поїзда. Для регулярних поїздок користувачеві пропонується спеціальний квиток Multiflex, а найголовніше – будь-який квиток доступний до придбання за 10 хвилин до відправлення поїзда. Установка квиткових автоматів створить умови для покупки і максимального інформування навіть в тому випадку, якщо пасажир не користується смартфоном.

Партнерство Transport for Wales і Fujitsu триватиме, згідно контракту, 5 років. Протягом цього періоду постачальник обладнання зобов’язується здійснювати технічну підтримку і обслуговування автоматів, загальна вартість яких становить 5,1 млн. фунтів стерлінгів.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Мумбай – найбільш перевантажене місто світу

У Кенії AI застосовують для відстеження та регулювання трафіку

Коментарi