Фото: wikipedia

Інтегрована мережа легкорельсового транспорту буде обслуговуватися французькою транспортною компанією Keolis, керуючою залізничними та трамвайними коліями, фунікулерами. Крім залізничних, вона обслуговує і автобусні сполучення і метрополітени у 13 країнах Європи, Північної Америки, Африки та Австралії. Протяжність трамвайної лінії складе 16 кілометрів. Запуск транспортної мережі є частиною плану по сталій мобільності і допомагає об’єднати міста Кітченер, Уотерлу і Кембридж (провінція Онтаріо) та найближчі сільські муніципалітети в одну міську транспортну зону.

Модель трамвая Bombardier Flexity Freedom розроблена Bombardier Transportation для північноамериканського ринку. Вони реалізуються як частина сімейства Bombardier Flexity, яке включає в себе інші моделі трамваїв і легкових транспортних засобів. Трамваї виробляються на заводах в Тандер-Бей, Кінгстоні і Онтаріо. Будучи цілком низькопідлоговими, вони конкурують з LRV Bombardier Flexity Swift, Alstom Citadis, Siemens S70, CAF Urbos і Kinki Sharyo.

Виконувати технічне обслуговування швидкісних залізничних ліній у наступні 30 років буде дочірнє підприємство Keolis – Grand River. Контракт був укладений в рамках консорціуму GrandLinq1, що відповідає вимогам державно-приватного партнерства. Очікується, що швидкісний трамвай підвищить привабливість Онтаріо для інвесторів. Трамваї курсуватимуть за спеціальним маршрутом уздовж шляхів, ізольованих від постійного руху автомобілів (за винятком перехресть або вузлів перетинів доріг). Мережа фінансується урядом і повністю інтегрована в існуючу службу громадського транспорту регіону Уотерлу, Гранд Рівер Транзит (GRT). До всіх напрямків руху застосовується один тариф оплати за проїзд. На шляху проходження трамвая 19 станцій, очікуваний пасажиропотік становить 25 тисяч чоловік в день. Графік ходіння поїздів: кожні 8 хвилин в години пік і кожні 15 хвилин в святкові і вихідні дні.

Проект розділений на дві фази. Перша фаза – тестування і введення в експлуатацію трамвайно-диспетчерського центру нового покоління – була пройдена у 2017 році, повідомив Бернард Табарі (Bernard Tabary), міжнародний виконавчий директор Keolis Group, який відповідає за експлуатацію та обслуговування легкорельсового транспорту в Уотерлу. Друга фаза – активне впровадження транспортних засобів в інфраструктуру – відбувається зараз, причому, не тільки в Канаді. У березні 2018 року компанія Keolis запустила в Китаї першу лінію метро без машиністів на борту. Поїзд прямував до шанхайського аеропорту. Загальна вартість проекту склала 72 мільйони євро.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

В Уельсі з’являться «розумні» квиткові автомати

Мумбай – найбільш перевантажене місто світу

Коментарi