Uber Technologies Inc. завершує тестування пасажирських вертольотів в Нью-Йорку. За офіційною заявою представників компанії, мешканці міста зможуть бронювати авіаквитки через сервіс Uber Copter. Документи про випробувальних польотах Uber підтверджують, що компанія успішно здійснила перевезення пасажирів від Манхеттена до JFK (Аеропорту Кеннеді) і в зворотному напрямку.

У Uber повідомили, що почати бронювати квитки можна з 9 липня, а вартість однієї поїздки в середньому буде становити 200-225 доларів на 1 людину. Традиційним вітанням пілота вертольота стане фраза «Доброго дня, ласкаво просимо в Uber Copter». Ерік Аллісон (Eric Allison), глава льотного підрозділу Uber заявив, що компанія в майбутньому буде пропонувати своїм клієнтам польоти не лише в межах одного штату, а й в сусідні.

Незважаючи на специфічність послуги, у Uber є конкурент. Це стартап під назвою Blade Urban Air Mobility Inc. Він надає клієнтам можливість бронювання польотів на вертольоті за допомогою програми, фактично це «звичайне» льотне таксі. В даний час Blade здійснює регулярні рейси з Манхеттена в три найближчих аеропорти шість днів на тиждень всього за 195 доларів з людини. Генеральний директор Blade, Роб Візенталь (Rob Wiesenthal) підкреслив, що поява конкурента тільки піджене ринок, і не вплине на популярність сервісу. Навпаки, конкуренція посилить бажання компанії залишатися піонером сегмента повітряних поїздок.

У травні 2019 року Uber організував найбільше в Америці первинне публічне розміщення акцій з 2014 року. За величиною інвестицій компанія поступається тільки китайській торговій платформі Alibaba і давно отримала імідж інвестора в різні види транспорту. На додаток до звання найбільшої в світі служби з перевезення пасажирів, постачальник транспортних послуг має репутацію новатора у сфері управління автономними автомобілями, а також в прокаті електричних велосипедів, скутерів і тепер – вертольотів. Найближчим часом у Вашингтоні за участю представників Uber відбудеться конференція, присвячена питанням міського транспорту.

Поки що сервіс Uber Copter буде доступний тільки учасникам програми лояльності компанії з картами Platinum і Diamond. Поїздки можна забронювати на вимогу або за п’ять днів до передбачуваної дати польоту. Кожен вертоліт вміщує п’ять пасажирів. Формування цін на поїздку буде залежати від декількох факторів, у тому числі і від попиту на послугу, погодних умов, раннього бронювання поїздки і т.д.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

У Фінляндії старі будинки оснащують «розумними» давачами

Schneider Electric представила рішення EcoStruxure IT

Коментарi