У Сан-Антоніо створили «Лігу досліджень і розробок» (R&D League) для прийняття рішень на основі великих даних. Основною метою проекту є розвиток міської інфраструктури для формування смарт-середовища. Партнерами R & D League стали: Південно-Західний дослідний інститут (SWRI), Автомобільна асоціація США (USAA) і Техаський університет в Сан-Антоніо (UTSA). Завдання, яке розробники ставлять перед Лігою – використання міста як «живої лабораторії» і створення сприятливого економічного клімату для грантового фінансування.

В команду фахівців проекту увійшли групи вчених, інженери, фахівці міських служб. Участь в ініціативі розширить дослідний потенціал SWRI, USAA і UTSA. Робота проекту почнеться з перевірки та модернізації існуючої інфраструктури міста. Після дослідження група фахівців надасть звіт з рекомендаціями щодо розвитку.

Основними завданнями Ліги досліджень і розробок на 2020 рік стануть:

  • «розумні» давачі, встановлені всередині міських транспортних засобів. Під час співпраці з Департаментом по утилізації твердих відходів, а також з транспортними компаніями Сан-Антоніо, експерти планують зібрати інформацію про інфраструктуру міста, маршрути руху громадського транспорту, а також розподіл ресурсів;
  • оцінка впливу районів друг на друга. Планується створення інтерактивного картографічного рішення для збору даних, визначення транспортних зон з подальшою можливістю розширення маршрутів;
  • створення доступного житла;
  • формування Порталу ідей: ініціатива по розробці і впровадженню цифрових процесів в місто, а також збір, вивчення і оцінка ідей, які подадуть місцеві жителі для поліпшення інфраструктури та транспортного сполучення;
  • City Hall to Go. Програми визначення районів міста, в яких проживає населення з низьким рівнем доходу, встановлення районів з поганою інфраструктурою, знаходження оптимальних рішень даних проблем;
  • ActiveVision: безпосередня робота з відділом транспорту, капітальне удосконалення існуючого міського транспорту (наприклад, застосування штучного інтелекту до всіх міських маршрутів, використання «розумних» дорожніх камер для фіксації порушників і запобігання аварійним ситуаціям на дорогах, контроль роботи персоналу, що займається ремонтом і будівництвом доріг, своєчасне виявлення і усунення дефектів на дорожніх покриттях і т.д.).

Використовуючи результати вищезгаданих проектів, SwRI, USAA і UTSA мають намір адаптувати Сан-Антоніо до вимог, які пред’являються до «розумних» міст. Головним кроком до цього є саме транспортне сполучення і комунікації.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Компанія Bell випустила нову версію літального апарату Nexus

У Джорджії тестують автономну транспортну інфраструктуру

Коментарi