Мельбурнські міська влада розробляє сміливий 10-річний транспортний план, спрямований на поліпшення екологічної ситуації в місті. Очікується, що Мельбурн стане лідером по застосуванню велосипедів, а транспортні засоби будуть переміщатися по міських дорогах зі швидкістю, що не перевищує 40 км/год.

Згідно незалежного звіту Deloitte Access Economics, така транспортна стратегія до 2030 року може забезпечить економічний приріст в розмірі 870 мільйонів доларів. Лорд-мер міста Саллі Кепп (Sally Capp) підкреслила, що впровадження транспортного плану дасть імпульс для розвитку місцевому бізнесу та скоротить кількість заторів.

За інформацією Deloitte Access Economics, перепрограмування дорожніх патернів і того, яким чином населення пересувається по місту, призведе до річного економічного ефекту в еквіваленті 15,4 мільйонів доларів. Крім того, збільшення кількості щоденних поїздок городян у трамваях до 165 тисяч дозволить транспортним засобам на дорогах Мельбурна пересуватися на 20% швидше. Це також спричинить за собою річний економічний ефект в розмірі 24,9 мільйонів доларів.

Ключові проекти, які планують реалізувати протягом перших чотирьох років: створення захищених велосипедних доріжок на Exhibition Street, Latrobe Street Bridge та Rathdowne Street, 300 нових паркувальних місць для мотоциклів і спільна робота з урядом штату Вікторія для забезпечення узгоджених обмежень швидкості руху автомобіля до 40 км/год по всьому муніципалітету. В рамках стратегії також будуть проведені випробування швидкісних обмежень для вузьких центральних вулиць і створення зон з пішохідним пріоритетом в години пік.

Очікується, що всі описані заходи підвищать економічну активність міста, в першу чергу, за рахунок збільшення відвідуваності торгових і готельних районів (роздрібна торгівля та готельний бізнес щорічно приносять місту 5,7 мільярдів доларів). Також підвищиться рівень безпеки пішоходів.

Основні завдання десятирічного плану:

  • створення додаткових місць для пішоходів, велосипедистів, озеленення, торгівлі;
  • скорочення руху в центральних частинах міста;
  • перетворення центральних малих вулиць в загальні зони з пішохідним рухом і швидкісними обмеженнями для автомобілів, підтримка роздрібної економіки;
  • створення 50 км захищених велосипедних доріжок на ключових велосипедних маршрутах в центрі міста;
  • 300 додаткових паркувальних місць для мотоциклів на вулицях в якості альтернативи паркувальних майданчиках на пішохідних доріжках;
  • забезпечення доступу для важливих поїздок на автомобілях, особливо для людей з інвалідністю або аварійних транспортних засобів.
  • підвищення екологічності міста.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Компанія Hitachi представила в Великобританії концепцію вокзалу майбутнього

Безпілотники в «розумних» містах Індії: огляд від Observer Research

Коментарi