Обсяги кенійського трафіку стрімко ростуть внаслідок зростання чисельності населення. До 2020 року транспортний потік збільшиться ще на 3,92%. Через постійне зростання кількості жителів у приміських районах, які їздять на роботу до столиці або найближчі до них великі міста, країна фактично перебуває в транспортному колапсі. Транспортну інфраструктуру країни багато разів намагалися розвантажити, але «епідеміологічна» завантаженість доріг не зникла. Зараз економічний збиток від стримування транспортної катастрофи становить 50 млн кенійських шилінгів в день тільки в Найробі.

В цілому на модернізацію сфери транспорту в столиці Кенії було витрачено 437 млн. кенійських шилінгів: на ці кошти адміністрація міста придбала автоматизовані світлофори, модернізовані світлодіодні дорожні покажчики, сучасні камери спостереження. Незважаючи на величезні витрати, ефективність нововведень виявилася невеликою, наприклад, світлодіодні покажчики не виправдали себе, рух не став більш організованим і впорядкованим.

До 2020 року уряд країни планує впровадити в міську транспортну інфраструктуру самоврядні автомобілі, в тому числі таксі та інші види громадського транспорту. Для цього міська влада повинна встановити систему управління трафіком на базі штучного інтелекту. У пакет послуг також входить встановлення інтелектуальних камер з технологією комп’ютерного зору і налаштування інтелектуальної системи управління рухом з опцією радара. Це допоможе аналізувати трафік, загальний обсяг і кількість транспортних засобів.

Поки що більшість кенійських доріг патрулюється вручну, що призводить до затримок в русі транспорту, викликаних помилками патрульних постових. Інтелектуальна система управління трафіком сама обиратиме маршрут, ґрунтуючись на прогностичному алгоритмі і подаючи команди безпілотному транспорту. Чим більше автомобілів з’являється на дорогах, тим складніше впорядкувати загальну масу авто, тим вище ризик ДТП і перевантаження транспортної інфраструктури. Технології штучного інтелекту вирішать вже звичну проблему трафіку.

Подібне використання інтелектуальної потужності ШІ зараз спостерігається в усьому світі. Наприклад, в Куала-Лумпурі за підтримки найбільшого рітейлера світу, компанії Alibaba, за допомогою «розумних» дорожніх систем City Brain, встановлених по всій території міста, вдалося зупинити транспортний колапс.

City Brain сортує дані, що надходять з 300 світлофорів, 500 камер відеоспостереження, всіх підключених сервісів і систем громадського транспорту та інших джерел, щоб мінімізувати затори на дорогах. ШІ-додаток використовує інтелектуальний аналіз даних, розпізнавання відео та зображень, і на підставі отриманої інформації видає прогнози і рекомендації щодо міського трафіку. Також «розумна» транспортна система розраховує найбільш швидкий маршрут для машин швидкої допомоги або пожежників, застосовуючи потокові дані в реальному часі.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Філадельфія розширює програму використання електричних велосипедів Indego Electric

Технології AI в Дубаї: як штучний інтелект модернізував транспортну інфраструктуру

Коментарi