Компанія Transport for London (TfL) зайнялася збором даних про якість роботи лондонського метро. Інформація збирається анонімно через внутрішню Wi-Fi-мережу з мобільних телефонів клієнтів. Зараз система збору інформації про роботу метрополітену діє на 260 станціях. Використовуючи таку технологію аналізу, фахівці транспортної мережі хочуть зрозуміти, як пасажири розподіляються по метро в години пік і в інший час доби. Цей підхід буде сприяти більш вигідному плануванню маршрутів пересування, а також допоможе уникнути можливих затримок в дорозі.

Система, розроблена компанією TfL, автоматично знеособлює дані, не маючи доступу до особистої або конфіденційної інформації на будь-яких пристроях. Представники Transport for London повідомили, що дані клієнтів ніколи не будуть передані третім особам, а робота сервісу є абсолютно прозорою і законною. Вона узгоджена з Міським управлінням інформації (Information Commissioner’s Office) і не ідентифікує особу пасажирів.

У 2016 році TfL провела чотиритижневий експериментальний тест для перевірки своєї технології збору даних через Wi-Fi на 54 станціях в зонах 1-4 (в метро всього 6 зон, розташованих від 1 до 6 по віддаленості від центру). Коли на мобільному телефоні, смарт-годиннику, планшеті або будь-якому іншому гаджеті увімкнена функція Wi-Fi, він буде безперервно шукати мережу, відправляючи унікальний ідентифікатор (адресу управління доступом до мультимедіа) найближчим маршрутизаторам протягом всього часу знаходження пасажиру на станції. Потім інформація аналізується командним центром і фахівці розуміють, де саме знаходиться людина, на яких станціях завантаженість більше і т.д. Наприклад, аналіз показав, що пасажири, які подорожують між транспортним вузлом Кінгс-Крос Сент-Панкрас і Ватерлоо при існуючих двох найбільш оптимальних маршрутах поїздок, користуються 18 менш популярними і більш складними.

За три останні роки Transport for London виконав детальне цифрове картування всіх станцій лондонського метрополітену, встановивши на них Wi-Fi-маршрутизатори. Такий підхід забезпечує просунуту аналітику даних в транспортному секторі, підвищує цінність інформації і допомагає адаптувати послуги метро під бажання пасажирів. Знаючи, який маршрут найменш завантажений, пасажири легко запланують майбутні поїздки, допоможуть запобігти втраті часу і скоротять сукупну кількість запізнень на роботу з вини затримок громадського транспорту.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Smart Columbus установила В Огайо оборудование для контроля городского транспорта

В Онтаріо запущена сучасна система швидкісного транспорту

Коментарi