Застосування технологій штучного інтелекту в Дубаї призвело до скорочення кількості дорожньо-транспортних пригод, викликаних втомою водіїв громадських і приватних транспортних засобів. Генеральний директор дорожньо-транспортного управління Дубая (RTA) Матай Аль Тайер (Mattar Al Tayer) оголосив про завершення декількох великих проектів, спрямованих на розвиток «розумного» міста в рамках програми просування штучного інтелекту, що діє в країні.

Ця програма передбачала здійснення інтелектуальних корпоративних проектів, розвитку «розумної» інфраструктури та інтелектуальних транспортних засобів, а також впровадження систем управління даними і застосування технології штучного інтелекту в усьому громадському транспорті. На додаток до існуючих проектів місцеве населення масово переходило на екологічні авто.

RTA не просто мала намір перетворити Дубай на «розумне» місто, а й поліпшити добробут населення шляхом надання інноваційних послуг. З огляду на важливість «розумної» мобільності як головного чинника існування смарт-міста, RTА реалізовувала свої ініціативи так швидко, як це було можливо.

Найбільш важливим проектом було названо запровадження системи регулювання та контролю стану водіїв міських автобусів. Кількість аварій, які відбувалися через високий рівень втоми водіїв, скоротилася на 65%. Нейронні мережі ШІ-систем, встановлених у водійських кабінах, відслідковували ступінь стомленості або недостатнього фокусування водія на дорозі.

До введення AI-систем кількість аварій не знижувалася нижче 5-8 випадків на день. Після встановлення інтелектуальних камер спостереження на більш, ніж 10 тисячах автобусів і інших одиниць громадського транспорту, загальний рівень безпеки на дорогах збільшився на 83%.

Крім іншого, RTA завершила третю фазу автоматизації систем контролю за ходом автобуса. Вона скоротила кількість звичайних транспортних засобів на автобусній смузі і підвищила ефективність проходження розкладом. На найбільш заповнених вулицях міста були встановлені інтелектуальні системи пішохідної сигналізації – давачі, які регулюють час переходу через дорогу для пішоходів (тривалість зеленого сигналу світлофора), у залежності від кількості людей і швидкості їх руху.

Ще одна розробка, яка підвищує рівень безпеки пішоходів і водіїв у міському середовищі – дубайська система бронювання місць для паркування. Використовуючи її, водій отримує оптимальне місце для паркування ще до того, як дістанеться до парковки. В даний час у місті розвивають Автономну транспортну стратегію. Вона стартувала у 2016 році, в рамках стратегії до 2030 року чверть від загального обсягу перевезень пасажирів у Дубаї буде здійснюватися автономними транспортними засобами. Очікуваний дохід від впровадження стратегії – 22 мільярди дирхамів на рік (на тлі скорочення витрат на транспорт, зниження викиду вуглецю і економії мільйонів годин у порівнянні зі звичайними перевезеннями).

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Британці не хочуть відмовлятися від бензинових автомобілів заради навколишнього середовища: опитування Ito World

Університет Британської Колумбії створює «розумні» парковки на території кампусу

Коментарi