Системи Kapsch TrafficCom призначені для забезпечення стягнення оплати за проїзд на міжміських шосе і міських дорогах за допомогою електронних терміналів (ETC). Крім цього, Kapsch здійснює управління та технічну підтримку доріг з багатосмуговим рухом (MLFF). На цьому корисна діяльність в сфері розвитку транспортної інфраструктури смарт-сіті не обмежується – компанія виробляє автоматичні системи управління парковками, паркувальні автомати і бортові пристрої зв’язку для автомобілів. На рахунку Kapsch TrafficCom 260 завершених проектів в 40 країнах на всіх континентах, а кількість встановлених на авто бортових пристроїв становить 40 мільйонів.

В даний час в столиці Огайо, Колумбусі, діє система Smart Columbus Connected Vehicle (CVE). Мета CVE – підвищення безпеки та мобільності транспортних засобів і свободи переміщення пішоходів і дітей в шкільних зонах шляхом розгортання пов’язаної інфраструктури засобів пересування з давачами всередині автомобілів і блоками, встановленими на узбіччях доріг.

В рамках програми Smart Columbus компанія Kapsch TrafficCom представляє спеціалізоване обладнання для забезпечення передачі даних і оплати на користування платними дорогами. Придорожні блоки ITS Station 9160 (RIS-9160) встановлені на 100 перехрестях Колумбуса. Технологія RIS-9160 є масштабованою, інтерфейс пристрою легко оновлюється, він простий і недорогий в обслуговуванні.

Дані, скановані блоками, будуть передаватися в міську мережу Smart Columbus, пов’язану з командним центром Kapsch Smart Cities Control Center (SC3). Фахівці центру виконають налаштування всіх підключених блоків, аналітику отриманих даних і їх збір для подальшої обробки і зберігання. Потім дані інтегруються в мережу SC3. Такий підхід дозволить звести до мінімуму аварійні ситуації на міських дорогах і підвищити мобільність всієї маси транспортних засобів, які прямують міськими дорогами.

В автомобілях, включених в мережу CVE, встановлять спеціальні давачі, які будуть сприяти інтеграції автомобіля в інноваційну мобільну інфраструктуру. Всі дані про авто водій зможе переглянути у спеціальному додатку. Встановлення пунктів планується завершити до кінця 2020 року. Демонстраційний період роботи системи закінчиться у березні 2021 року. Після чого влада міста повинна буде прийняти рішення про те, чи користуватися мережею CVE на постійній основі. Субпідрядниками проекту є компанії Econolite, Path Master і Danlaw.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

В Онтаріо запущена сучасна система швидкісного транспорту

В Уельсі з’являться «розумні» квиткові автомати

Коментарi