Фото: smartcitiesworld.net

Стартап Populus, заснований науковими співробітниками Массачусетського технологічного інституту і Каліфорнійського університету в Берклі, зібрав стартовий капітал в розмірі 3,1 млн. дол. Ініціатива спрямована на створення у містах сучасної транспортної політики і загальної логістичної і транспортної бази. Інформацію для створення такої бази міська влада отримує від мобільних операторів, що надають свої послуги в регіоні.

Цей раунд фінансування був останнім, і зараз обсяг грошових коштів, зібраний на розвиток Populus, становить 3,85 млн.дол. Інвесторами проекту стали венчурні компанії Relay Ventures, Precursor Ventures і фонд, який надає фінансову підтримку випускникам MIT.

Як це працює?

Інтелектуальна платформа Populus дозволяє міським адміністраціям та органам самоврядування отримувати безпечний доступ до даних від транспортних засобів під час їх переміщення від операторів мобільного зв’язку. До переліку відстежуваного транспорту включені скутери, велосипеди і автомобілі. Фіксація пройдених маршрутів сприятиме формуванню стратегії перевезень, плануванню більш вигідних шляхів пересування та безпечному перевезенню людей. На даний момент Populus – це єдина платформа даних, яка отримує інформацію про рухомі транспортні засоби у режимі реального часу.

Генеральний директор і співзасновник проекту Регіна Клівлоу (Regina Clewlow) повідомила, що безпечне переміщення – пріоритетне завдання платформи. Розробники мають намір допомогти державному сектору перевезень та приватним компаніям створити безпечну «розумну» транспортну інфраструктуру з адекватною оплатою за доставку товарів і транспортування людей у межах конкретного міста. Зараз доктор Клівлоу є провідним експертом Массачусетського технологічного інституту по мобільності та її впливу на міське середовище.

Буквально за кілька місяців тестування інтелектуальної платформи Populus розробники переконалися в її ефективності: вуличний простір став безпечнішим, покращилася якість проїзду велосипедів, скутерів, підвищилася загальна мобільність, а міські муніципалітети почали розробляти внутрішні схеми монетизації автомобільних і велосипедних стоянок. Крім того, зросла якість обслуговування тротуарів, приміських шосе і міських вулиць. Також експерти відзначили, що міська влада стали більше уваги приділяти енергоефективним транспортним системам.

Зараз Populus функціонує у Вашингтоні (округ Колумбія), в затоці Сан-Франциско і Лос-Анджелесі і взаємодіє з великими операторами мобільного зв’язку. У компанії відзначають, що за останні десятиліття відбувся своєрідний «вибух» у сфері мобільних послуг. Для того, щоб сформувати безпечну і функціональну міську транспортну інфраструктуру, взаємодії міського керівництва і поліції або комунальних служб буде недостатньо. Потрібна допомога мобільних операторів і таких платформ, як Populus, підкреслив керуючий партнер Precursor Ventures Чарльз Хадсон (Charles Hudson).

 

Читайте також:

В Іспанії почала працювати інтелектуальна система вентиляції Metro De Madrid

У Китаї створили проект безпечного руху для автономних автомобілів

Коментарi