Сучасні компанії використовують близько 90 пакетів програмного забезпечення, причому, 30-40% з них безпосередньо чи опосередковано стосуються клієнтів. Дані, що надходять з цих систем, корисні для прийняття бізнес-рішень, організації робочого процесу, коректної роботи додатків, ефективної маркетингової стратегії та іншого. Однак так відбувається тільки в тому випадку, якщо вони впорядковані і систематизовані.

Стартап Tealium заробив собі репутацію фахівця з великих даних під час співпраці з компаніями Facebook і IBM. Їм потрібен був ефективний інструмент для управління даними користувачів і Tealium надав свої послуги. Зараз стартап зібрав 55 мільйонів доларів для розвитку існуючих технологій big data і проведення аналітики «розумних» пристроїв. У серії фінансування F взяли участь такі компанії, як Silver Lake Waterman, ABN AMRO, Bain Capital, Industry Ventures, Parkwood і Presidio Ventures.

Генеральний директор Tealium Джефф Лансфорд (Jeff Lunsford) повідомив, що консалтингова компанія PitchBook оцінила його стартап у 850 мільйонів доларів. Цей показник в два з половиною рази перевищує оцінку 2016 року, тоді він знаходився на позначці в 305 мільйонів доларів. До кінця 2019 року прибуток компанії складе 100 мільйонів доларів, а це означає, що зовнішнє фінансування їй більше не знадобиться. Загальна сума зовнішніх інвестицій становить 160 млн. дол.

Таке швидке зростання прибутку і розвиток компанії Tealium за останні 8 років пов’язані з тим, що галузь великих даних стрімко розвивається. Перенесення послуг на цифрові платформи призвело до появи величезних масивів інформації. Багато даних компаній залишаються необробленими, і Tealium пропонує такі ефективні рішення для повноцінної взаємодії з клієнтами: службу управління тегами Tealium IQ Tag і маркетингову платформу Tealium AudienceStream.

Діяльність Tealium почалася зі збору та упорядкування тегів для оптимізації маркетингової політики компанії. З часом джерел даних ставало все більше, а для їх обробки знадобилась технологія штучного інтелекту. На кошти, зібрані в останньому раунді фінансування, Tealium планує запустити окремі рішення для відстеження дій «розумного» офісного обладнання (інтелектуальних камер, давачів руху, систем розпізнавання осіб) і аналітику систем «розумного» будинку.

Гаслом дії компанії є фраза «дані – це нова нафта». І в ній прихований сакральний сенс: як надмірне застосування нафти шкодить навколишньому середовищу, так і надмірне споживання даних стає синонімом залежності в світі технологій. Світові уряди вирішують таку проблему за допомогою General Data Protection Regulation (GDPR, Загальний регламент захисту даних). Компанія орієнтується на GDPR у своїй діяльності і використовує тільки ту інформацію, яка допускається до обробки за регламентом.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Стабільний і надійний зв’язок – основа інформаційного середовища «розумних» міст

Як IoT та big data використовуються в боротьбі зі стихійними лихами

Коментарi