Фото: Neuron EV

Американська автомобільна компанія Neuron EV анонсувала випуск нового футуристичного електричного автобуса і рухомої платформи. Це модульні транспортні засоби із змінним форматом одночасно виконують функції міні-автобуса, транзитного автобуса і частини рухомого автомобільного складу. Автобус створювався спеціально для пересування по високошвидкісним шосе, а платформа – і для вантажоперевезень, і для транспортування пасажирів.

На початку 2019 року компанія Neuron оголосила про створення Багатоцільової автономної платформи (MAP). Ця самохідна автобусна платформа використовується для монтажу складів різних розмірів і може транспортувати їх від однієї точки розташування в іншу. Разом з нею була презентована Harmony Utility Balance (HUB) – транспортна система багатоцільового використання. На думку фахівців Neuron, обидві представлені технології є невід’ємною частиною екосистеми наступного покоління, і відмінно вписуються в концепцію «розумних» міст. У Neuron стверджують, що HUB при підключенні декількох модулів «може перетворитися на швидкий поїзд метро». Генеральний директор компанії-розробника Едвард Лі (Edward Lee) підкреслив, що компанія діє за принципом надання позитивного впливу на суспільство і інфраструктуру за допомогою транспорту.

Автобуси і вантажні платформи Neuron працюють на відновлюваної енергії. Вони можуть експлуатуватися як автономне транспортний засіб або управлятися водіями. Передня частина автобуса є змінною, на її місце можливо встановити інший модуль або нову кабіну. Обтічна форма носової частини покращує аеродинаміку конструкції.

Транспортні модулі HUB мають довжину 5 м, ширину – 2 м, висоту – 1,8 м. Одна така «капсула» вміщує 6 пасажирів. Передбачається, що її використовують як пасажирський вид транспорту, а при знятті верхній частині – як рухливу платформу для транспортування контейнерів або інших вантажів. Також користувачі зможуть оформити заявку на HUB, як на приватне авто.

Найближчим часом Neuron приступить до впровадження своїх електричних автобусів і вантажно-транспортних платформ в США. Поки що в штатах тільки вивчають дане питання і раніше не використовували масово транспортні засоби, що працюють на поновлюваних джерелах енергії. Однак їх переваги очевидні: вони не виробляють вихлопних газів, переміщаються з мінімальним рівнем шуму, виготовлені з зносостійких матеріалів, а їхні двигуни мають потужний крутний момент і перевершують за технічними показниками звичайний громадський транспорт.

MAP і HUB – перші глобальні кроки в тривалій боротьбі Америки із забрудненням навколишнього середовища. У Каліфорнії, наприклад, вже діє закон, згідно з яким до 2029 року всі автобуси штату, придбані агентствами громадського транспорту, повинні бути безпечними для екології, тобто, працювати на джерелах відновлюваної енергії (сонячної, електричної, водневої).

Автор: Марина Шост


Читайте також:

У Нью-Йорку тестують інноваційні рішення для метро і автобусів

Вчені створили «зелену» модель управління психікою людини

Коментарi