Американська компанія ChargeWheel привернула додаткові інвестиції в розмірі 1 мільйона доларів для створення мережі мобільних міні-платформ для підзарядки електромобілів. Фінансові кошти надала інвестиційна компанія Right Side Capital із Сан-Франциско.

Перший етап фінансування спрямований на розвиток мережі зарядки електромобілів в районі затоки Сан-Франциско. Це комплексне рішення для виробництва сонячної енергії і використання цих ресурсів для забезпечення електроенергією автомобілів. До четвертого кварталу 2019 року ChargeWheel має намір підготувати до запуску 100 енергетичних причепів, якими будуть керувати оператори міні-парку. Система енергетичних причепів здатна одночасно заряджати чотири електромобіля і до чотирьохсот скутерів в режимі швидкої зарядки.

Генеральний директор ChargeWheel повідомив, що пропозиція компанії направлена, в першу чергу, на створення комфортних умов для електромобілистів. У великих містах, навіть незважаючи на розвинену інфраструктуру, як і раніше не скрізь є місця для швидкої і зручної зарядки акумулятора на автомобілях. Використовувати поновлювану енергію для засобів пересування – краще, що людина може зробити для природи в умовах сучасного рівня загазованості повітря, підкреслив засновник ChargeWheel Хузаіфа Мухаммед (Huzaifa Muhammad).

За словами керуючого, електрокари, електронні скутери і велосипеди дозволяють досягти величезних успіхів у популяризації ідеї трафіку з нульовим рівнем викидів в атмосферу. Йдеться саме про міста, де все ще не розвинена культура екологічного транспорту, а якщо городяни його використовують, то достатньої кількості зарядних станцій все одно немає. Багато операторів будують станції далеко від великих міст, щоб здешевити орендну плату або обслуговування, однак насправді саме у серці міста така підстанція була б найбільше необхідна. Величезний мінус всіх віддалених від міста станцій – використання дизельних генераторів для вироблення електрики, яка живить ключові об’єкти на території. Таким чином, мови про зниження шкоди для навколишнього середовища бути не може. У містах ініціатива створення таких ресурсних центрів натикається на іншу проблему – довготривалий процес отримання дозволів на встановлення та розвиток мережі.

Енергетичні причепи ChargeWhee оснащені сонячними батареями ємністю 550 кВт/год і, як стверджує сам постачальник послуги, набагато більш вигідні, ніж традиційні моделі обладнання, яке використовується для зарядки електричних автомобілів. Енергія, яка подається у транспортні засоби, на 100% є сонячною і генерується панелями на даху пересувних підстанцій-причепів. Фактично аналогів такій системі живлення транспортних засобів немає ніде у США.

Дозвіл на встановлення та використання такого причепа не потрібен. Вони можуть працювати на будь-який стоянці або у будь-якому іншому місці, де поміщається фургон. Плюси такої конструкції: займає небагато місця, швидко пересувається, а генерація відновлюваної енергії не шкодить навколишньому середовищу. Щорічний безлімітний тариф для водіїв електромобілів ChargeWheel складе 99 доларів. В цю ціну входить підзарядка авто на будь-який з підстанцій на території затоки Сан-Франциско. При бажанні, організації або приватні особи можуть орендувати енергетичні причепи за контрактом на рік або замовити щомісячну передплату для підрядників, які надають послуги підзарядки.

 

Читайте також:

У Китаї йде гонка між вітчизняними та зарубіжними виробниками електромобілів

У Флориді презентували громадську програму вироблення сонячної енергії SolarTogether

Коментарi