Локальні сховища даних стрімко втрачають популярність, у той час як хмарні користуються підвищеним попитом. Незважаючи на цю тенденцію, деякі організації продовжують керувати даними локально, без перенесення інформації в хмару.

Компанія Panoply опублікувала звіт, згідно з яким популярність хмарних рішень для зберігання даних приблизно у 10 разів перевершує використання локальних. Третина від 800 опитаних інженерів, вчених і аналітиків заявили, що користуються локальними сховищами, а 23% повідомили, що взагалі не використовують сторонні рішення для зберігання інформації. Така інформація є покажчиком того, що глобальний «перехід у хмару» ще не відбувся, але відбудеться у найближчі роки при певних умовах.

Своїм клієнтам Panoply пропонує повну прозорість роботи: користувач відстежує всі джерела надходження інформації, збережені запити і підключені інструменти BI (Business intelligence), може запросити завантаження звіту прямо з панелі інструментів. Сервіс також дає можливість передати права адміністратора на керування певною частиною бази даних.

Прогнози і рекомендації

Звіт Amazon показує, що інтернет-хостинг Redshift більше не є безумовним лідером в області сховищ даних серед компаній будь-якого розміру і галузі діяльності. Два роки тому, у 2017 році, 60% респондентів повідомили, що використовують RedShift, у той час як у 2018 тільки 40% використовували цей сервіс. Інші лідери галузі, такі як BigQuery, Azure SQL Server і Oracle трохи відстають у рейтингу, оскільки в якості конкурентів великих компаній виступають невеликі і відносно недавно створені фірми типу Snowflake.

Більше половини користувачів, що використовують хмарні сховища даних, характеризують такі сервіси, як «складні» або «дуже складні», тому що в них важко розібратися без допомоги розробників. Наприклад, 62% користувачів RedShift підкреслюють непросте влаштування сервісу. А 81% з тих, хто використовує локальні рішення, відмовляються від хмари з тієї ж причини. Поширеними проблемами називають низьку швидкість видачі даних за запитом і зависання систем.

Щоб завоювати ринок повністю, хмарні сховища даних повинні бути потужними, простими у налаштуваннях і доступними для клієнта. Такі системи можуть безперешкодно підключатися до будь-якого інструменту BI (Business intelligence або програмного забезпечення для бізнесу). Це дозволить отримати аналітику у вигляді наочної моделі – інформаційної панелі. Само собою, швидкість завантаження таких панелей повинна бути високою. Ідеальний хмарний сервіс за допомогою механізму автоматизації сам сортує і спрощує дані, переводячи їх у таблиці і адаптуючи під робоче середовище незалежно від того, чи знає користувач SQL (універсальна мова для роботи з базами даних). Механізми машинного навчання прискорюють процес видачі інформації за запитом, тим самим, економиться робочий час а, отже, ресурси компанії і загальна швидкість обробки запиту.

 

Читайте також:

Популярність Big Data зростає в усьому світі: результати дослідження NewVantage Partners

Як Big Data та AI можна використовувати для просування і оптимізації торгівлі

Автор: Марина Шост


Коментарi