Компанія Blue Prism, піонер і гігант галузі програмного забезпечення для автоматизації і повторюваних завдань, оголосила про те, що її партнери CognitiveScale, Kore.ai і Shibumi приєдналися до програми Technology Alliance у якості філій головного управління. Ці компанії візьмуть на себе цифрові перетворення, підключивши до сервісів обслуговування клієнтів такі програмні ресурси, як блокчейн, чат-ботів на базі AI, а також рішення для синхронізації даних SaaS (програмне забезпечення як послуга).

Виконавчий директор з виробництва Blue Prism Лінда Доттс (Linda Dotts) заявила, що платформа Blue Prism надає своїм клієнтам фундамент для впровадження інновацій і можливостей автоматизації. Зараз у технологічному альянсі 12 провідних партнерів і 25 представників у філіях, і кожен місяць їх кількість збільшується. Принцип взаємодії основної компанії з підрозділами заснований на постачання додаткових програмних продуктів в сервіс Blue Prism Digital Exchange (DX).

Чим корисне це співробітництво?

CognitiveScale – піонер програмного забезпечення для ШІ, який об’єднує інтелектуальну потужність машин і людей для спрощення, розгортання та управління «розумними» системами, фактично це поєднання AI і методів автоматизації (API або Agent Process Insights). ПЗ від CognitiveScale вже є в DX для використання. Воно застосовується для виявлення, управління та прогнозування процесів, що підвищують ефективність і результативність систем підприємства. З його допомогою компанії аналізують дані з будь-яких джерел.

Поєднання відкритих, масштабованих і надійних систем штучного інтелекту від CognitiveScale з можливостями підключеного RPA Blue Prism кардинально підвищить ефективність бізнес-процесів при одночасному зниженні витрат. Саме так виглядає інтелектуальна автоматизація процесів на підприємстві, – підкреслив генеральний директор CognitiveScale, Акшай Сабіха (Akshay Sabhikhi).

Ще один спільний продукт, який партнер Blue Prism вже випустив на ринок: це цілодобовий сервіс «Customer 360 Agent» для збільшення конверсії та підвищення залученості клієнта за допомогою гіперперсоналізаціі.

Kore.ai – розробник кращих у своєму класі чат-ботів на базі штучного інтелекту, що використовують моделі Natural Language Processing (NLP) для розуміння намірів і управління діалогами.

Вбудована структура управління сервісами забезпечує швидку інтеграцію з внутрішніми системами підприємств. Діалогові системи Kore.ai підключаються безпосередньо до платформи RPA Blue Prism – на підставі записів розмов компанія може зрозуміти переваги клієнтів. Діалогові боти в поєднанні з RPA гарантують автоматизацію зовнішніх і внутрішніх процесів підприємства, покращують рівень взаємодії з клієнтом.

І, нарешті, програмне забезпечення Saas-платформи Shibumi – це сучасні ефективні рішення в сфері управління інвестиціями, стратегії розвитку підприємства і управління проектами.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Енергетична онлайн-платформа eUtility

Energy Information Administration опублікувала рекомендації з енергозбереження

Коментарi