Розробка такого сервісу – не стандартна процедура створення довідкової бази, це набагато більш важливий крок, оскільки система сама вміє визначати, яку ще інформацію надати пасажиру, з урахуванням сказаного реєстратором. Використання ШІ для спілкування з клієнтами – одна з прогресивних тенденцій майбутнього, на яку вже зараз роблять ставку багато світових компаній-лідерів.

Компанія Accenture, що надає Japan Airlines (JAL) технічну підтримку при розробці інтелектуальної платформи, створила по-справжньому унікальний проект. ШІ-консультант оцінює, що саме співробітники аеропорту, які працюють на стійках реєстрації, кажуть пасажирам. Завдяки функції розпізнавання голосу нейронна мережа аналізує сказане, а потім відправляє актуальну інформацію на планшет співробітника. Фактично штучний інтелект передбачає всі можливі питання, які можуть виникнути у пасажира, і дає на них відповіді.
Вся інформація надходить на супровідні гаджети персоналу в реальному часі. Така консультація значно економить час і усуває черги, що виникають при проходженні реєстрації.

До кінця березня інтелектуальна служба підтримки клієнтів буде діяти у тестовому режимі в аеропортах Наріта (Narita International Airport) і Ханеда (Tokyo Haneda Airport). за цей період керівництво Japan Airlines оцінить якість роботи «розумної» системи і проаналізує доцільність використання служби.

Як працює система?

Інтелектуальний помічник використовує функції розпізнавання голосу – саме ця опція дозволяє нейронній мережі розпізнавати інформацію, яку персонал повідомляє пасажирам під час реєстрації. Всі відомості штучний інтелект витягує з бази даних аеропорту або офіційного веб-сайту: це може бути як стандартна довідкова інформація по вазі багажа, обсягу ручної поклажі, так і більш динамічні, мінливі дані. Послуга полегшить роботу персоналу аеропорту, оскільки співробітникам не доведеться уточнювати одну і ту ж інформацію знову і знову – дані автоматично надійдуть на планшет реєстратора, отже, реєстрація пройде набагато швидше. Для пасажирів система також буде корисна: всі процеси з документами пройдуть швидше і час, проведений в аеропорту, буде непереливки виснажливим. Так Japan Airlines підтримує корпоративну політику створення підвищеного комфорту для клієнтів і має намір бути на крок попереду конкурентів.

Раніше процес реєстрації проходив за стандартною схемою: зі зверненням до спеціальної системі і з роздруківкою великої кількості документів, на додаток до цього співробітникам доводилося відповідати на питання пасажирів, наприклад, з приводу отримання багажу на місці прибуття, стикування міжнародних рейсів і т.д. Надання довідкової інформації забирало багато часу, змушуючи деяких пасажирів хвилюватися. Система-помічник на базі штучного інтелекту була розроблена як якісний концентратор для генерування відповідей на будь-які питання з урахуванням маршруту слідування пасажира, кількості багажу, класу салону літака. Для створення такої платформи компанія Accenture використовувала Accenture Applied Intelligence, а також власні методи розробки проектів і досвід інших авіакомпаній, членів консалтингової групи Accenture Travel.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

В Іспанії почала працювати інтелектуальна система вентиляції Metro de Madrid

Компанія «Боїнг» провела успішний тестовий політ автономного літаючого транспортного засобу

Коментарi