Коли більшість людей думають про шкільні змагання, вони напевно уявляють собі футбольний матч або бігові змагання, але точно не конкурс програмістів. П’ять учениць школи Shoreless Lake School з Саук Сіті (штат Вісконсін, США) спростували цей стереотип і 10 серпня стали чемпіонами країни в змаганні з кодування і робототехніці.

Учениці школи відправилися в космічний центр Х’юстона, щоб взяти участь в конкурсі Sphero Apollo 11 Moon Landing Challenge і продемонструвати свої навички кодування. Вік учасниць: від 12 до 15 років. Головним завданням змагання була демонстрація вміння вирішувати складні завдання в команді. Ця ж група школярок два роки поспіль перемагала в загальнонаціональному конкурсі Code Rush.

Учитель і батько однієї з дівчаток, Мігель Галвез (Miguel Galvez) розповів, що участь в подібних конкурсах допомагає дітям навчитися командній роботі. Людям, які працюють разом над створенням складного додатка або робота, доводиться вчитися комунікувати, домовлятися і приходити до спільних рішень. Кодування є частиною навчальної програми Shoreless Lake School, діти з початкових класів опановують цю дисципліну, а тому не бояться складних проектів. Мама однієї з учасниць конкурсу, Сесілії Еберле, повідомила, що дочка в юному віці виконує такі складні домашні завдання, які не під силу багатьом дорослим. За словами самої Сесілії, їй комфортно спілкуватися з однолітками і разом справлятися із завданнями. Мігель Галвез, як куратор навчальної групи також підкреслює, що навчати дітей програмуванню потрібно з юних років. Тоді, подорослішавши, вони зможуть отримати масу вигод від своїх навичок.

Протягом багатьох років програмування і робототехніка були традиційно чоловічою областю роботи, і зараз стала тенденція змінюється. Для дівчаток вивчити предмет також не складе труднощів, але підхід повинен бути індивідуальним. Під час поїздки в Х’юстон група школярок відвідала місцевий Космічний центр, поспілкувалася з космонавтами. Цей візит справив на дітей сильне враження.

На думку педагогів, кодування не обов’язково повинно ставати основним видом діяльності дітей після закінчення школи. Перевага робототехніки і кодинга в тому, що це прикладні науки. За допомогою правильно написаного коду діти можуть зробити практично що завгодно: запрограмувати робота на виконання будь-яких дій, написати програму і т.д.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Сучасне програмування у контексті шкільної освіти схоже на вивчення іноземної мови

На ефективне вивчення програмування у школах впливають чимало факторів

Коментарi