Фото: eu-startups.com

Лондонський стартап Cypher завершив другий раунд фінансування, в якому зібрав 277 тисяч євро. Загальна сума коштів, зібраних з моменту запуску, склала 480 тисяч євро. Компанія Cypher розпочала свою діяльність з навчання лондонських дітей програмуванню. Зараз стартап пропонує відкрити тематичні творчі табори для дітей у віці від 5 до 14 років, в яких вони зможуть вивчати основи кодування, розвивати технічне мислення, навички комунікації та взаємодії зі своїми одногрупниками.

Компанія Cypher була заснована у 2016 році американським серійним підприємцем і програмістом Елізабет Твідейл (Elizabeth Tweedale), яка останні шість років займається тим, що викладає програмування для дітей. Елізабет побачила можливість зробити кодування більш доступним для всіх дітей, а не тільки для тих, у кого є явні технічні можливості. Крім навчального аспекту, викладач бачить у створенні табору кодування ще й соціальну функцію. За словами міс Твідейл, дітям необхідно дати можливість орієнтуватися в постійно мінливому світі і розуміти універсальну технологічну мову коду.

Коли сучасні школярі надійдуть до університету, ШІ та робототехніка вже стануть звичайним явищем. Теперішнє покоління дорослих несе відповідальність за навчання дітей кодуванню і обчислювальному мисленню. Діти повинні прийняти технології, а не боятися їх, – підкреслює фахівець. Штучний інтелект сам по собі є досить складним терміном, і для деяких відсутність чіткого розуміння принципу роботи цієї технології прямо пов’язана зі страхом і невідомістю. Зараз Cypher є учасником британської наукової програми Natwest Accelerator. З моменту заснування він розширився: у даний час в команді 30 викладачів. За час існування стартапу в таборах для майбутніх програмістів побувало більше 1000 дітей. За два останні роки прибуток проекту збільшився на 330% завдяки франшизі в США і на Близькому Сході.

Табір працює під час літніх канікул. Таким чином Cypher вирішує відразу два завдання: догляд за дітьми і навчання. В програму входять інтерактивні освітні заходи, а також практичні завдання, багато з яких виходять за рамки звичайного базового курсу шкільного програмування. Особливість Cypher – інклюзивні плани уроків. 45% учасників таборів складають дівчата. На уроках діти вивчають різні теми: від розробки дизайну прикрас до програмування дронів або ефективних технологій збору пластику в океані. Викладачі використовують найрізноманітніші способи залучення учнів до процесу кодування і дизайну: від гіпотетичних прикладів до реальних побутових ситуацій. Елізабет Твідейл підкреслює, що навчання дівчаток програмуванню нарівні з хлопчиками дозволить в майбутньому створити продукти і системи нейтральні з гендерної точки зору в найрізноманітніших сферах, в тому числі, в інженерії, архітектурі, будівництві і т.д.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Як «любительське» програмування та створення комп’ютерних ігор трансформувалося у цілу науку й позначилося на сфері освіти

Школярки з Саук Сіті виграли чемпіонат США з кодування

Коментарi