Президент Південно-Африканської республіки Сиріл Рамафоса (Cyril Ramaphosa)в офіційному зверненні до громадян держави повідомив, що кодування і робототехніка будуть входити в навчальну програму підготовчих і початкових класів 200 шкіл держави, а в майбутньому планується включити ці предмети в програму навчання до дев’ятого класу. Рамафоса також підкреслив важливість базових освітніх навичок, таких як грамота і рахунок, без яких вивчення кодування неможливо.

Така освітня політика буде сприяти поліпшенню доступу до технічної освіти у Південній Африці. Разом з тим такий підхід зміцнить нерівність в освітній сфері. Інтеграція кодування і робототехніки важлива для економіки: держава не може функціонувати без робочої сили, яка зможе використовувати технології, економічні можливості не будуть використані, технологічні можливості галузей країни будуть втрачені. Відповідно, завдання освіти – навчання дітей цим навичкам.

Люди, які вміють кодувати, застосовують технології для більш ефективної роботи, створюють нові технології. Для забезпечення зростання технічної грамотності населення в ЮАР за підтримки президента було засновано навчальний заклад Codespace. Воно доповнює існуючу шкільну систему додатковими курсами кодування і робототехніки, які учень може пройти або в навчальний час, або після уроків. Випускники Codespace приєднуються до IT-індустрії і переходять на більш високий рівень життя, більш високу траєкторію доходу.

Щоб передбачити, наскільки успішним буде учень на курсах, викладачі вимірюють показники «здібності до навчання», а також здатність дітей вирішувати поставлені завдання. Реальність така, що всі ці показники безпосередньо пов’язані з якістю шкільної освіти у ранньому віці, оскільки навички читання і рахування є основними для навчання.

Середньостатистичний учень початкової школи в ЮАР не володіє базовими навичками, необхідними для майбутнього навчання та вирішення проблем; 78% учнів четвертого класу не вміють читати і усвідомлювати зміст прочитаного, а 61% учнів п’ятого класу не в змозі зрозуміти основи математики. Цей недолік, на думку президента, необхідно усунути, якщо є завдання навчити дітей програмуванню. І перш, ніж вводити в школах вивчення кодування, важливо забезпечити базову грамотність дітей. Школи з класами, в яких навчаються діти з високим рівнем успішності, будуть вводити нову навчальну програму тільки після того, як діти пройдуть тестування на знання грамоти і рахування. Учням старших класів надають доступ до комп’ютерів, щоб діти могли практикувати отримані навички кодування.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

10 європейських edTech-стартапів, які змінять освіту в 2020 році

Компанія Honeywell провела в Атланті STEM Challenge 2020

Коментарi