Некомерційна навчальна організація Нью-Йорка Girls Who Code (GWC), яка прагне усунути гендерний розрив в технологіях, планує відкрити першу групу клубів кодування для дівчаток в державних школах Філадельфії до кінця листопада. Шість шкіл, розташованих по всьому місту, пропонують шеститижневу програму вивчення кодування для будь-якої дівчинки, зацікавленої в технологіях і комп’ютерних науках. Зараз в мережі GWC налічується 300 клубів.

Влітку 2019 року в Філадельфії був відкритий імерсійний табір STEM, що і стало початком інтеграції в державні школи міста: керівництво вирішило популяризувати кодування і програмування серед школярів міста. Ніа Бенджамін (Nia Benjamin), регіональний координатор програми Girls Who Code в Пенсільванії і Делавері, заявила, що місцеві школи потребують ресурсів і навчальних програм з кодування, оскільки не всі навчальні заклади мають можливість вільно надавати дітям пакет технологічних знань. Особливо страждають від дефіциту оснащення і навчальних матеріалів школи передмістя.

GWC об’єдналася з Project L.Y.F.T (Leading Youth for Tomorrow), освітньою організацією, що діє в позанавчальний час і фінансується міністерством освіти штату для створення клубів кодування в середній та вищій школі. Партнерами проекту стали середня і старша школи Leadership Academy, Tilden Middle School, Bartram High School, Paul Robeson High School і Frankford High School.

В ході навчання учні 6-12 класів пройдуть практичні заняття з кодування, дізнаються про відомих жінок в сфері технологій і про те, як практичним чином використовувати отримані знання для поліпшення рівня життя і оточення. Мови програмування, що викладаються: Scratch, Python, Javascript і Swift. Безкоштовні програми орієнтовані на учнів, сім’ї яких з різних причин не можуть дозволити оплачувати дітям навчання на звичайних курсах.

За словами директора Project L.Y.F.T зі зв’язків з громадськістю Джуліан Доманіко (Julian Domanico), дівчатка в ході навчання отримають технічні навички, які дозволять їм працювати в добре оплачуваній сфері. Відсоток жінок в інформатиці неймовірно малий в порівнянні з кількістю чоловіків в цій галузі, – підкреслив експерт. Згідно з даними National Girls Collaborative Project, лише 24% вчителів інформатики жіночої статі. Відносно афроамериканців показники ще нижчі: 10% жінок мають науковий ступінь в області комп’ютерних науках, і тільки 3% з них працюють в Силіконовій долині. Шантайя Хейс (Shantayah Hayes), редактор сайту та координатор по взаємодії з батьками в Project L.Y.F.T взяла на себе обов’язки по проведенню уроків кодування у середній школі Bartram.

За словами Хейс, учениці школи неймовірно талановиті, серед них є і геймери, і спортсменки, і ті, хто впроваджують модні тенденції. Показавши дівчаткам, що кодування може бути застосовано до будь-якої сфері життя, можна стимулювати інтерес до предмету, а також створити додаткові економічні можливості для Філадельфії, впевнена педагог. Всі програми орієнтовані не тільки на те, щоб навчити дівчаток програмуванню та кодуванню, але і на усунення гендерної нерівності в сфері технологій.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Що таке Edtech, чому навчальні онлайн-курси для дітей мають бути доступні кожному й навіщо вчитися програмувати з початкових класів?

Програма сертифікації вчителів від VEX Robotics: розвиток навичок кодування і робототехніки

Коментарi