Health Cloud – це персоналізований інтелектуальний сервіс від компанії Salesforce для взаємодії медичної організації і пацієнта, що дозволяє планувати роботу бригад швидкої допомоги і персоналу по догляду за хворими на дому. Сервісом вже почали користуватися такі великі постачальники медичних послуг, як Piedmont Healthcare і 180 Health Partners.

Завдяки опції «Social Determinants of Health» ( «Соціальні фактори, що впливають на показники здоров’я») медичні бригади і персонал, що забезпечує догляд за хворими, можуть оперативно приєднатися до виклику швидкої допомоги або надати супутні медичні послуги.

Через багаторічне надходження даних до системи EHR (електронні медичні картки), організації, які надають послуги у сфері охорони здоров’я, переповнені інформацією, яку потрібно якимось чином впорядковувати. Незважаючи на велику кількість даних, надати потрібну інформацію за запитом не завжди можливо – на це потрібен час. Piedmont Healthcare повідомили, що Salesforce дала можливість персоналу активніше взаємодіяти з пацієнтами. У них з’явився більш швидкий доступ до медичного обслуговування, а до лікаря вони записуються онлайн, що дуже економить час.

Незважаючи на те, що медицина прогресує, 80-90% факторів, які впливають на загальний стан здоров’я,не залежать від медиків, а саме: соціально-економічні фактори, навколишнє середовище та умови життя. Ці фактори здоров’я часто не враховуються організаціями, що надають медичні послуги. Так відбувається, тому що більшість інформації вноситься в карти пацієнтів вручну. Тепер медичні організації можуть збирати важливі дані про пацієнтів у Health Cloud, наприклад, варіанти транспортування хворого, соціальний статус та інше.

Щоб мінімізувати ризик повторної госпіталізації хворого, лікар на підставі даних з Health Cloud дізнається, чи є у пацієнта доступ до транспорту або можливість купувати корисні продукти. Постачальник медтехніки, наприклад, може рекомендувати пацієнту з гіпертонією придбати тонометр для контролю артеріального тиску і т.д.

Домашній догляд входить до переліку популярних медичних послуг, особливо в США. Розрізнені програми, які використовуються для зв’язку між диспетчерами і виконавцями, знижують якість сервісу домашнього догляду в цілому. Мобільний додаток Field Service Lightning в Health Cloud об’єднує медичні бригади на єдиній платформі, яка відповідає суворим стандартам захисту конфіденційних даних пацієнтів. Диспетчери планують виїзд бригад і відправляють їх за вказаною адресою на підставі стану пацієнта, навичок персоналу та місця розташування. За допомогою програми доглядальниці самі можуть розпланувати свій графік на кілька днів вперед.

Додаткові можливості

Інтегрування Salesforce Marketing Cloud у Health Cloud – це можливість планувати рекламні кампанії у сфері охорони здоров’я. Наприклад, якщо користувач Health Cloud управляє клінікою по догляду за шкірою і хоче надати клієнтам додаткову інформацію про сонцезахисний крем, він створить список пацієнтів у системі, а потім використає можливості Marketing Cloud для взаємодії по електронній пошті, мобільним і соціальних каналам.

Автор: Петро Голодій


Читайте також:

Голосові медичні програми на базі ШІ – ефективний спосіб спілкування з пацієнтом

Платформа aiForvard – унікальний інструмент мікроскопічного аналізу ліків

Коментарi