Пілотна програма медичного інформування за допомогою домашнього асистента була розроблена відповідно до Закону про відповідальність і перенесення даних про страхування здоров’я громадян (HIPAA). Для компанії Amazon цей крок є відходом від популярних шаблонів про голосових помічників і системи «розумний будинок» в цілому. Поки невідомо, чи зможуть персональні віртуальні помічники отримати статус медичних консультантів, однак уже зараз очевидно, що галузь медичних послуг неминуче зазнає автоматизації.

Для організацій, що надають послуги медичного характеру, конфіденційність даних пацієнтів – це пріоритет, проте використання інноваційних інструментів, таких як Alexa, допоможе поліпшити якість обслуговування і рівень життя пацієнтів. За допомогою цих технологічних інструментів ефективніше організовується подача інформації, процес обслуговування займає менше часу і пацієнти швидше отримують результати.

З огляду на поширеність ШІ в сучасному світі, використання знайомого інструменту цілком здатне поліпшити в цілому процес лікування і одужання. Послуга медичного інформування за допомогою Alexa дозволяє організаціям, які працюють за страховими договорами, надавати медичні консультаційні навички голосового помічника всім своїм клієнтам. Вся інформація, яку озвучить Alexa, захищена законом HIPAA.

Зараз в США діє кілька типів компаній, з якими може взаємодіяти пацієнт, а значить і персональний віртуальний консультант: це постачальники медичних послуг (лікарні, госпіталі і т.д.); платники податків, менеджери по аптечним пільг та компанії, що надають цифрові послуги в сфері охорони здоров’я.

Що тепер вміє Alexa?

Нові можливості інтелектуального асистента:

  • сценарії експрес-доставки від компанії Express Scripts (користувач може запросити повідомлення про відправку ліків, одержуваних за рецептом або уточнити статус очікуваної доставки);
  • Cigna Health Today (компанія Cigna надає медичні послуги по всьому світу. Користувачі, які є клієнтами Cigna, завдяки Alexa можуть отримувати персональні пропозиції зі страхування або стоматології);
  • інформування за програмою ERAS (відновлення дітей після операції) – Алекса повідомить про післяопераційні призначення для кожної дитини;
    довідкові дані по Swedish Health Connect (система Providence St. Joseph Health, що включає 51 лікарню в 7 штатах і 829 клінік): за допомогою цієї
  • інформації клієнти зможуть знайти найближчий центр невідкладної медичної допомоги і записатися на прийом у той же день;
  • інформація по Atrium Health (група з 40 лікарень і 900 пунктів обслуговування в Північній і Південній Кароліні і Джорджії), з можливістю запису на прийом до лікаря і отримання невідкладної допомоги;
  • довідкова інформація по послугах компанії Livongo (пацієнт може дізнатися дані рівня цукру в крові і отримати рекомендації по його стабілізації).

Голосові технології не просто дозволять людям відстежувати результати аналізів або уточнювати статусу рецептурного препарату, а й вирішать проблему недотримання графіка прийому ліків, режиму після операції. Навіть за межами лікарні кожна людина отримає необхідну увагу і турботу від персонального «розумного» домашнього асистента.

 

Читайте також:

Система штучного інтелекту DeepMind діагностує порушення зору з точністю 94,5%

Huawei тестує Track AI – програму для виявлення порушень зору у дітей у ранньому віці

Автор: Петро Голодій


Коментарi