Вчені Європейської асоціації швидкої допомоги (EENA) тестують AI, покликаний допомагати операторам швидкої допомоги аналізувати телефонні звернення пацієнтів. Першочергове завдання AI на ім’я Корті – допомогти оператору визначити пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями або ж пацієнтів, у яких стався серцевий напад. Сьогодні точність визначення пацієнтів із проблемами серця становить 93%.

Корті працює паралельно з оператором відділення швидкої допомоги: слухає телефонні виклики, які надходять до відділення, аналізуючи, як говорить людина. Система реагує на певні слова, які вимовляє людина, визначає частоту її дихання та інтонацію. Це дозволяє з високою точністю ідентифікувати у пацієнта проблеми з серцем або серцевий напад. Завдяки AI, оператор швидше реагує на виклики та спрямовує на виїзд автомобіль швидкої допомоги з фахівцями-кардіологами.

Варто зазначити, що медики почали тестувати Корті ще у 2014 році. Вперше AI почав працювати в центрі кардіології Копенгагена. З 2014 року система обробила 2000 викликів, і у 93% випадків рекомендації штучного інтелекту виявилися вірними, що надало медикам можливість вчасно приїхати на виклик і врятувати пацієнту життя.

Міністерство охорони здоров’я Великобританії планує протестувати систему в Лондоні та інших великих містах. За даними британських медиків, зараз у країні нараховується 7 млн. людей із серцево-судинними захворюваннями, і застосування Корті допоможе своєчасно надати їм допомогу, запобігши ряду можливих смертей.