За даними Gartner, дохід від програмного забезпечення для роботизованих процесів (RPA), в тому числі, на базі штучного інтелекту, у 2018 році виріс на 63,1% до 846 мільйонів доларів, що робить його самим швидкорослим сегментом світового ринку корпоративного програмного забезпечення. Очікується, що дохід від програмного забезпечення RPA досягне 1,3 мільярда доларів вже у 2019 році. Така тенденція зумовлена зростаючими потребами бізнесу, який йде до глобальної цифровізації, що, в свою чергу, істотно підвищує конкуренцію серед компаній-постачальників відповідного програмного забезпечення.

Північна Америка продовжувала домінувати на ринку програмного забезпечення RPA з часткою 51% у 2018 році, але її частка знизилася на 2 процентних пункти у річному обчисленні. Західна Європа зайняла друге місце з часткою 23%. Японія зайняла третє місце зі зростанням впровадження на 201% у 2018 році. На думку експертів, це показує, що програмне забезпечення RPA приваблює організації у всьому світі завдяки більш швидкому циклу розгортання порівняно з іншими варіантами, такими як онлайн-платформи управління бізнес-процесами та аутсорсинг бізнес-процесів.

Широке прийняття RPA обумовлено прагненням бізнесу в усьому світі до цифрового перетворення

Незважаючи на те, що програмне забезпечення RPA можна знайти в усіх галузях, найбільш популярними є банки, страхові компанії, телекомунікаційні та комунальні компанії. Ці організації традиційно мають багато застарілих систем і обирають рішення RPA для забезпечення функціональності інтеграції. Варто відзначити, що саме можливість досить швидкої та ефективної інтеграції застарілих систем є ключовим фактором для реалізації проектів RPA.

Використовуючи цю технологію, організації можуть швидко прискорити свої ініціативи щодо цифрового перетворення, одночасно посилюючи цінність уже раніше вкладених інвестицій в інші технології.

Крім того, Gartner прогнозує, що через три роки ринок програмного забезпечення RPA буде виглядати зовсім інакше: великі компанії-розробники програмного забезпечення, такі як IBM, Microsoft і SAP, уже сьогодні співпрацюють із прямими постачальниками програмного забезпечення RPA або навіть купують їх, що говорить про підвищення обізнаності та популярності програмного забезпечення RPA у клієнтських базах. У той же час, нові постачальники користуються можливістю адаптувати традиційні можливості RPA до вимог цифрового бізнесу, таких як обробка потоку подій та аналітика в режимі реального часу, а це обіцяє великий прогрес у галузі.

Що пророкують світовому ринку баз даних?

За даними Gartner, до 2022 року 75% усіх баз даних будуть розгорнуті й перенесені на хмарні платформи. Лише 5% опитаних представників бізнес-середовища згадали локальні мережі. Ця тенденція значною мірою буде пов’язана з розширенням баз даних, використовуваних для інтелектуальної аналітики.

Згідно з опитуванням респондентів Gartner, вже сьогодні організації розробляють і впроваджують нові додатки у хмарі й переміщують існуючі активи з більшою швидкістю. Мова йде про системи для рішень з управління даними для аналітичних випадків (DMSA), коли дані використовуються для аналізу, штучного інтелекту (AI) і машинного навчання (ML). Операційні системи також все частіше інтегруються до хмари, особливо на тлі повсюдного переходу на модель додатку SaaS.

Виручка від всесвітньої системи управління базами даних (СУБД) у 2018 році зросла на 18,4%, до 46 мільярдів доларів. Дохід від хмарних СУБД становить 68% від цього зростання на 18,4%, а Microsoft і Amazon Web Services (AWS) – 75,5% від загального зростання ринку. Ця тенденція посилює той факт, що інфраструктури постачальників хмарних послуг (CSP) і сервіси, які на них працюють, стають новою платформою для управління даними.

Навколо CSP сьогодні формуються цілі екосистеми, які об’єднують сервіси в рамках одного CSP і забезпечують ранні кроки до управління даними у хмарі. Такий підхід відрізняється від локального, коли окремі продукти часто виконують кілька ролей, але рідко пропонують свої власні вбудовані можливості для підтримки інтеграції з суміжними продуктами в локальному середовищі розгортання. Незважаючи на деяке зростання локальних систем, цей зріст рідко відбувається не стільки через нові локальні розгортання, а, як правило, через підвищення цін і примусове оновлення з метою уникнення ризиків.

Автор: Юлія Долгоп'ятова


Читайте також:

Ефективність компаній – показник якості роботи ШІ-технологій

Великі можливості для малого бізнесу

Коментарi