Штучний інтелект – невід’ємна частина зростаючого числа галузей і ключовий інструмент їх трансформації та посилення. Станом на кінець 2018 року лише третина великих світових компаній зробила кроки щодо впровадження технологій AI, так як і раніше помиляються в обраних підходах, а також побоюються зайвих витрат часу і коштів, які для цього потрібні. Проте, не можна вічно ухилятися від технічного прогресу, спираючись лише на страх ризиків, і, якщо не зіткнутися з ним зараз, це може коштувати ще дорожче у довгостроковій перспективі. У зв’язку з цим число підприємств дрібнішого масштабу все ж вважають за краще ризикувати, аніж втрачати конкурентну перевагу на ринку, а тому не лише активно вкладаються в інновації, а й вивчають нові можливості використання AI у різних бізнес-процесах. І зростання AI у всіх індустріях сьогодні показує, як швидко він набирає обертів навіть у традиційно консервативних областях, і наскільки швидко змінює існуючий бізнес-ландшафт.

AI в 2019 році: цифри і прогнози

1. З 2000 року тільки у США венчурні інвестори збільшили річний рівень інвестицій у стартапи AI у 6 разів.
2. Враховуючи те, що світовий ринок штучного інтелекту у 2017 році коштував бизько 4,8 млрд.дол., і, згідно з прогнозами, до 2025 року він збільшиться майже у 20 разів (до 89,8 млрд.дол.), кількість підприємств, які вкладають кошти у штучний інтелект, виросте більш ніж на 25%.
3. Прогнозується, що масштабування AI принесе світовому бізнесу 2,9 трлн.дол. і до 2021 року відновить 6,2 млрд. робочих годин.
4. Виручка від ринку великих даних і бізнес-аналітики в усьому світі збільшиться до 260 млрд.дол. до 2022 року.
5. Згідно з останніми даними Gartner, кожен з 25-ти опитаних ІТ-директорів із різних компаній сказав, що в організації, де він працює, вже задіяний або буде задіяний AI. При цьому 31% респондентів заявили, що питання впровадження AI у бізнес-процеси вже включений до порядку денного на майбутні 12 місяців.
6. Середньостатистичні компанії у 28% випадків використовують AI у маркетингу та фінансах.
7. 47% організацій, що мають цифрову зрілість, або організацій із кращими практиками в області цифрових технологій, заявили, що мають певну стратегію застосування штучного інтелекту для мобільних пристроїв. Серед менш прогресивних компаній таких 27%.
8. Згідно з дослідженням PwC, проведеним серед 2500 американських споживачів і представників бізнесу, 72% опитаних респондентів сказали, що в майбутньому AI буде мати фундаментальне значення і вже сьогодні є «беззаперечною бізнес-перевагою».
9. 63% опитаних PwC бізнес-лідерів висловили впевненість у тому, що AI допомагає вирішувати складні завдання та проблеми, від яких страждають суспільство та бізнес, і 59% вважають, що це допоможе людям жити більш повноцінним життям.
10. Понад 50% споживачів з економічно розвинених країн вважають, що AI надасть основні рішення для поліпшення та зміни наступних факторів: нерівність доходів (38%), гендерна нерівність (31%), кібербезпека та конфіденційність (68%), особиста фінансова безпека та шахрайство (61%), лікування різних захворювань (66%), глобальна освіта (58%), здоров’я та благополуччя у світі (56%), чиста енергія (62%) й економічне зростання (56%).
11. Число людей з економічно розвинених країн, які бачать загрозу в AI, незважаючи на всі його очевидні переваги, до сих пір складає чималі 46%. З них 23% вважають, що технології AI не несуть у собі ніяких позитивних переваг конкретно для людства в принципі.
12. Незважаючи на це переконання, за даними Gartner, до 2020 року штучний інтелект створить більше робочих місць, аніж знищить.
13. Gartner також прогнозує, що вже до 2022 року кожен п’ятий працівник, зайнятий в основному нестандартними завданнями, буде покладатися на AI, щоб виконати свою роботу.
14. Опитування, проведене BrightEdge, показало, що респонденти визначили персоналізацію споживачів (29%), універсальний AI (26%) і голосовий пошук (21,23%) в якості найбільш глобальних маркетингових тенденцій.
15. BrightEdge також акцентує увагу на тому, що споживачі використовують технології штучного інтелекту частіше, ніж усвідомлюють, – таких 77%. У той час, як тільки 33% можуть упевнено перерахувати опції та функції, що мають відношення до AI, і при цьому підтвердити факт їх застосування.
16. Цифрові помічники, які у значній мірі базуються на AI, все частіше включаються до спектру найпопулярніших споживчих товарів – тільки у США у 2018 році майже половина дорослого населення (46%) сказали, що використовують відповідні додатки для взаємодії зі смартфонами та іншими пристроями.
17. Основна аудиторія споживання голосових помічників:

  • 42% – звичайні споживачі;
  • 53% – особи, які приймають ділові рішення;
  • 72% – бізнес-лідери.

18. 34% підприємців, опитаних Gartner, повідомили, що час, вільний від використання інноваційних технологій, дозволяє їм зосередитися на мисленні та творчості, але ці речі не взаємозамінні.
19. До числа незаперечних переваг технологій AI сьогодні відносять:

  • Економію часу;
  • Більш ефективне та швидке досягнення бізнес-цілей;
  • Глибокий аналіз даних і можливість чіткого прогнозування подій;
  • Точне охоплення аудиторії в рамках поширення необхідної інформації;
  • Можливість перекласти на AI трудомісткі процеси та опції, що звільняє людину від безглуздої рутинної роботи.

20. На думку експертів, у багатьох випадках проблеми прийняття й управління змінами, пов’язаними з впровадженням AI у бізнес-процеси, значно переважують будь-які проблеми, пов’язані безпосередньо з самим AI та його використанням: підприємствам слід бути більш упевненими у своїх починаннях і не зациклюватися на ризиках – їх можна уникнути при продуманому підході та співробітництві виключно з перевіреними професійними розробниками.

Всі права захищено.  Жодна частина статті не може бути використана в інтернеті для приватного або публічного використання без обов’язкового активного гіперпосилання на сайт everest.ua

 

Читайте також:

Сьогодні темпи впровадження AI стримуються неготовністю компаній вкладати кошти у збереження, збір та управління даними

Big Data Analytics: на ринку праці з високими вимогами до знань аналітики в області технологій користуються найвищим попитом

Коментарi