Відомий американський постачальник мобільних та інтернет-пристроїв, а також смарт-рішень для автомобілів, офісів і розумних будинків Metova опитав споживачів на предмет не тільки користування IoT-сервісами, а й розуміння того, що це означає для них і в цілому.

Виявилося, що 70% респондентів уже володіють хоча б одним пристроєм IoT і успішно його використовують. Але при цьому лише один із кожної п’ятірки опитаних сказав, що добре розуміє, з чим конкретно має справу, і зміг пояснити принцип роботи інтернету речей.

Metova також запитав у споживачів, які сервіси IoT можуть бути самими затребуваними сьогодні, в результаті чого з’ясувалося, що 84% респондентів найбільше хотіли б володіти опцією, що дозволяє здійснювати контроль за використанням різних підключених до мережі пристроїв у режимі реального часу й мати доступ до їх управління на відстані. Результати опитування показали, що люди дійсно зацікавлені в «розумних» предметах – наприклад, смарт-термостатах, інтелектуальній домашній модернізованій техніці та навіть смарт-засобах пересування. При цьому майже всі опитані стурбовані питанням конфіденційності, пов’язаного з підключенням пристроїв до мережі.

В іншому дослідженні під назвою «IoT Consumer Confidence Report: Challenges for Enterprise Cloud Monitoring on the Horizon», проведеного американською компанією Dynatrace у серпні поточного року, було опитано вже більше 10 000 споживачів по всьому світу.

Опитування показало, що люди все частіше захоплюються пристроями IoT, і більшість із них вже активно їх експлуатують. Але майже дві третини користувачів визнають, що зіткнулися з проблемами продуктивності цих пристроїв, а також їх вразливістю до кібератак. Предметами заклопотаності також являються самостійні транспортні засоби, коли справа стосується безпеки. Майже 85% опитаних людей сумніваються у правильному функціонуванні таких автомобілів. Крім того, 72% вважають, що проблеми програмного забезпечення в автономних автомобілях можуть привести до серйозних травм і навіть смертельних наслідків. У той час як 84% сказали, що вони не будуть використовувати подібні транспортні засоби взагалі, оскільки вони бояться їх несправності.

Важливим аспектом даної статистики є той факт, що багато опитаних не можуть дати чіткого визначення використовуваних сервісів і не до кінця розуміють, з чим взагалі мають справу. Отже, перш ніж суспільство буде готове до повноцінного й усвідомленого застосування інтелектуальних технологій, буде потрібно немало часу для того, щоб вони не асоціювалися переважно з ризиками, вважають автори досліджень.

Всі права захищено. Жодна частина статті не може бути використана в інтернеті для приватного або публічного використання без обов’язкового активного гіперпосилання на сайт everest.ua