1. Обслуговування клієнтів
Ще у 2016 році Microsoft State of Global Customer Service виявила, що 60% споживачів повністю припинили співпрацювати з тією чи іншою компанією лише за однієї банальної причини – погане обслуговування. Людям не подобалися багато чинників: затримки у реагуванні на запити з боку операторів, їх неякісне або навіть непорядне реагування на виникаючі питання, необхідність стояти у чергах, шукати потрібного експерта для вирішення проблеми через некомпетентність інших співробітників інформаційних служб, і навіть натискати зайвий раз кнопки для переходу до «потрібного» розділу на сайті або телефоні у пошуку потрібного контенту.

Проблему навчилися вирішувати за допомогою чатботів. Вони можуть зчитувати та аналізувати дані про клієнтів із початкової точки «зіткнення», швидко надаючи ефективну інформацію про те, як допомогти клієнту вирішити те чи інше питання.

Рішення Nano Rep дозволяє інтегрувати підтримку клієнтів через просунуті ресурси Zendesk, Magneto і Salesforce, а також отримати доступ до необхідної інформації на найбільш популярних платформах обміну повідомленнями, включаючи Facebook Messenger, Skype, Slack і WhatsApp.

Не менш популярним є додаток Cogito, який працює на сучасному програмному забезпеченні на базі AI. Cogito використовує поєднання машинного навчання та поведінкових наук для аналізу мільйонів голосових викликів і поліпшення взаємодії з клієнтами на основі даних, що надходять.

2. Інформаційні технології та безпека
В даний час близько 44% з 835 компаній, опитаних Tata Consultancy Services, використовують AI для виявлення та запобігання вторгнень у систему безпеки. Одні вирішують з його допомогою питання технологічних проблем користувачів, інші – питання скорочення роботи з управління виробництвом за рахунок автоматизації, треті – питання внутрішньої відповідності затвердженим векторам розвитку технологій у рамках масштабування бізнесу.

Платформа Cylance пропонує продукти та послуги для забезпечення кібербезпеки, які попереджають, а не реагують по факту на загрозу. Продукт є «вибором Fortune 100» серед аналогових пропозицій на сучасному ринку інноваційних рішень.

Ще одна відома хмарна платформа HANA (SAP), що базується на машинному навчанні, пропонує прогресивні інструменти для управління базами даних. Рішення ідеально підійде для роботи з транзакціями, аналізу інформації про клієнтів, регуляції платежів і т.д.

3. Управління бізнесом
За оцінками IBM, технологія Decision Support підвищить витрати бізнесу лише у сфері IT на 2 трильйони доларів, окрім того, що він готовий витратити до 2025 року.

Domo – компанія з розробки програмного забезпечення для управління бізнесом, яка привернула вже понад 500 мільйонів доларів у розвиток, і створила інформаційну панель, що збирає та оброблює інформацію для допомоги компаніям приймати важливі рішення. Хмарна платформа може масштабуватися в залежності від розміру компанії, а також використовуватися групами компаній для поліпшення якості комунікацій. Domo має більше 400 власних програмних панелей, які дозволяють збирати дані також зі сторонніх джерел для розширення можливостей бізнес-аналітики.
Хорошою альтернативою Domo є платформа Avanade – продукт спільного виробництва Microsoft і Accenture, що використовує, зокрема, Cortana Intelligence Suite для прогнозної аналітики й аналізу даних на базі конкретної компанії.

4. Фінанси та облік
За даними Accenture, 80% завдань в області бухгалтерського обліку та фінансів будуть виконуватися за допомогою автоматизації у найближчі кілька років.

Для цього підійде рішення KPMG, що використовує інновації від McLaren Applied Technologies в аудиті ще з 2015 року. Сьогодні розробники KPMG працюють над розширенням набору інструментів для своїх клієнтів, які застосовують прогнозну аналітику. Нові опції дозволять опитувати, оцінювати й оскаржувати прогнози, які лежать в основі оцінки активів на балансах клієнтів. KPMG також входить до альянсу з IBM – творцем відомого робота Watson, який може зчитувати тисячі сторінок контрактів або угод і підсумовувати їх практично миттєво, базуючись на критеріях кожної окремої компанії щодо того, що є для неї важливим, а що ні.

5. Людські ресурси
Багато представників HR знають, наскільки стомлюючими і кропіткими є процеси підбору, інтерв’ювання та адаптації нових кадрів для компанії. Не дивно, що штучний інтелект став пріоритетним у вирішенні даних питань у багатьох організаціях.

Платформа Restless Bandit – це SaaS-продукт, який автоматизує завдання з перевірки додатків, пошуку відповідностей, звернень до них і планування особистих співбесід, аби значно скоротити обсяг роботи, пов’язаної із залученням хорошого потенційного кандидата до офісу.

6. Маркетинг і продажі
Ще до недавнього часу можливість комплексно використовувати штучний інтелект для очікуваної трансформації маркетингових процесів була недоступна через недосконалість існуючих рішень. Сьогодні ж є навіть більш ніж вдалі.

Наприклад, платформа Adext AI застосовує AI і машинне навчання до цифрової реклами, щоб знайти найкращу аудиторію або демографічну групу для будь-якого оголошення та продукту. Автоматичне управління бюджетами у різних групах споживачів на різних платформах (таких як Google AdWords і Facebook Ads), а також ефективна оптимізація кожного окремого пошуку покращує поточний аналіз необхідної інформації на 83%.

Автор: Юлія Долгоп'ятова


Читайте також:

ШІ на сторожі безпеки даних: інноваційні технології та хмарні сервіси допомагають бізнесу забезпечити кібербезпеку

Штучний інтелект – ефективна та одночасно небезпечна технологія. Чи усвідомлюють суспільство та бізнес ризики та переваги AI?

Коментарi