Аналітика

ШІ на сторожі безпеки даних: інноваційні технології та хмарні сервіси допомагають бізнесу забезпечити кібербезпеку

За даними Gartner, до 2020 року, принаймні, 75% програмних інструментів для захисту інформації включатимуть у себе прогнозну аналітику, засновану на технологіях AI та алгоритмах машинного навчання, - без їх допомоги багато фахівців просто не справляються з такими завданнями, як виявлення й запобігання кібератак на великі масиви даних

Якщо професійно використовувати AI в якості союзника по бізнесу, можна буквально перевернути кожну область компанії з ніг на голову, викорінивши неефективність, оптимізувавши всі можливі операції й заощадивши силу-силенну ресурсів. Штучний інтелект, що служить на благо,…

З огляду на це, для успішного розгортання відповідних інноваційних проектів в рамках підприємств слід звернути увагу на деякі важливі тенденції у сфері інтелектуальних технологій, які простежуються у поточному році й можуть мати вирішальне значення в…

Інвестиції у технології AI довели свою цінність: унікальність машинного та глибокого навчання виправдовує будь-які очікування й формує колосальний попит на ринку, а їх можливості зростають із кожним днем ​​- точність при інтерпретації даних аналітичними системами…

Прийняття AI може привести до великих перемог на ринку в рамках широкої стратегії, але, щоб зробити з нього справжній метод перетворення величезних обсягів даних на необхідні знання нового покоління, організації повинні змінити свій підхід до…

Для бізнес-лідерів настав час не лише оцінити й прийняти переваги та унікальні можливості технологій штучного інтелекту, а й подбати про майбутнє своїх співробітників, забезпечивши їм готовність до роботи з інноваціями - посилення конкуренції на ринку…

Компанії, які дійсно усвідомлюють цінність використання AI в процесі прийняття рішень, переваги та мотивацію своїх клієнтів, мають величезну незаперечну перевагу над своїми конкурентами на ринку

Важливо пам'ятати, що розвиток і масштабування AI здійснює не менш значущий вплив на людський капітал і ринок професій: експерти очікують, що 2019 рік ознаменує початок епохи унікальних трансформацій серед уже існуючих спеціальностей і зростання кількості…

Впровадження та масштабування AI в рамках бізнесу вимагає значно більше, ніж просто застосування доступних технологічних інструментів, - необхідно враховувати першочергові потреби та ймовірні ризики для компанії, а для цього знадобиться ціла команда профільних фахівців

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

Розділ платформи «Штучний інтелект», присвячений аналітиці, дозволить сформувати чітку картину сучасних тенденцій в світі бізнесу і пов’язаних з ним інтелектуальних технологій і систем. Матеріали розділу будуть цікаві тим, хто комплексно підходить до вивчення і застосування ШІ на підприємстві, а також до його використання в діючих або планованих проектах.

Прогнози ринку ШІ – про що потрібно знати

Для світової економіки і фінансового сектора кожної країни велике значення мають перспективи і небезпеки ШІ. Думки експертів щодо штучного інтелекту відрізняються: одні стверджують, що компаніям без чіткої ШІ-стратегії буде нелегко в тіні більш технічно підкованих конкурентів, інші вважають, що поспішати нікуди і що компанії, які ведуть бізнес звичним чином, не здадуть позиції.

Очевидним є те, що штучний інтелект у найближчі десятиліття тільки зміцнить становище на світовому ринку. Консалтингова компанія McKinsey – найбільш відомий фінансовий і маркетинговий консультант провідних комерційних і державних організацій світу – прогнозує штучному інтелекту велике майбутнє. Чи так це, покаже час.

Якщо описувати тенденції ринку штучного інтелекту на світовій арені, можна виділити наступні:

  • машинне навчання як спосіб зробити ШІ ближче до людей – всі голосові помічники і додатки з обробки живої мови стануть ще більш інтелектуальними;
  • безпека і все, що з нею пов’язано в сфері штучного інтелекту – наприклад, нейронні мережі, які мають навичку розпізнавання осіб, зможуть діяти автономно (за цим принципом в Дубаї вже давно скоротили кількість персоналу в аеропортах – всі контролюючі функції надання безпеки взяли на себе технології штучного інтелекту);
  • взаємодія з клієнтами та вирішення повсякденних завдань по обробці замовлень – у бізнес-галузі персоналізований підхід до клієнта завжди в пріоритеті;
  • ще більше інвестицій – лідери світових корпорацій, як і раніше мають намір вкладати кошти в дослідження ШІ, в розвиток технологій. Це перспективний напрямок фінансування, він не втратить актуальності через роки.
Facebook Comments