Фото: anki.com

Історія компанії почалася в 2010 році, в американському містечку Піттсбург, де трьом випускникам університету Карнегі-Меллона прийшла ідея створити компанію нового покоління. Талановиті студенти Борис Софман, Марк Палатуччі і Ханс Таппеінер зуміли перетворити свою задумку в реальність і створити свій стартап під назвою Anki, головний офіс якого знаходиться в Сан-Франциско.

Тема автоматизації, роботизації і штучного інтелекту дуже актуальна в наші дні. 21-е століття – це час блискавичних змін і стрімкого технологічного прогресу. Нові технології все більше і більше впливають на наше повсякденне життя, роблячи його кращим, комфортнішим і цікавішим. Уже зараз розумні роботи допомагають людині в домашній роботі, готують їжу, обслуговують покупців в магазині і навіть самостійно проводять співбесіди. Засновники Anki сфокусувалися на створенні принципово нового, унікального продукту, із застосуванням останніх інноваційних технологій. Головне досягнення компанії полягає в тому, що їй вдалося використати технології штучного інтелекту в індустрії робототехніки. Розробники компанії Anki вирішили створити роботів, з якими людям буде максимально комфортно і просто взаємодіяти.

Майбутній проект виявився настільки привабливим для інвесторів, що молодим підприємцям швидко вдалося залучити необхідне фінансування з різних венчурних фондів. Знамениті інвестиційні фонди і фінансові холдинги, включаючи Andreessen Horowitz, Index Ventures, JP Morgan і Two Sigma, вклали в компанію $ 182,5 мільйона доларів і не помилилися.

Молодий проект Anki виявився настільки успішним, що зміг за дуже короткий час увійти до списку найбільш перспективних інноваційних компаній світу.

Проекти компанії

Anki OVERDRIVE – перші роботизовані гонки майбутнього

Розробники приготували справжній сюрприз для дітей та випустили гру нового покоління – Anki OVERDRIVE. Тепер кожна дитина може відчути себе пілотом Формули-1 за кермом надшвидкого суперкара. Даний ігровий проект абсолютно не схожий ні на який інший, адже машина тут – це робот, керований штучним інтелектом, який самостійно розробляє свою стратегію. Команда компанії Anki назвала свою розробку “першої відеогрою в реальному часі”.

Основна ідея гри – автономне керування автомобілем, яке дозволить в майбутньому створювати надшвидкі безпілотні машини. Тактичні можливості гри безмежні: створення власних маршрутів, ігри з друзями, обмін машинами і вибір локації.

Проектувальником суперкарів виступив Харальд Георг Белькер – знаменитий голлівудський дизайнер. Саме Белькер працював над дизайном автомобілів, роботів, літаків і кораблів в популярних голлівудських фільмах: “Залізна людина”, “Стартрек: Відплата”, “Трансформери”, “Супермен” і т.д.

В процесі створення гри були задіяні кращі фахівці в сфері інноваційних розробок: програмісти, інженери, механіки, електротехніки, дизайнери. Результат вийшов чудовим. Роботизовані гонки Anki OVERDRIVE стали справжнім відкриттям 2013 року, і це не дивно!

Cozmo – перший емоційний робот-іграшка

Остання новинка компанії Anki – крихітний інтерактивний робот Cozmo, оснащений емоційним штучним інтелектом. Маленький помічник Cozmo буде придумувати різні ігри і головоломки, зчитувати емоції і навіть навчатися місці з вами, удосконалюючи свої навички. Програма штучного інтелекту Cozmo заснована на людських емоціях: відчуття щастя, гніву і хвилювання запрограмовані в цифровому мозку робота. Ваш новий друг з першого погляду зможе визначити настрій і розпізнати емоції. Крім того, Cozmo оснащений зоровою пам’яттю, завдяки чому він з легкістю запам’ятовує кожного члена сім’ї, знає всіх по іменах і поводиться з кожною людиною по-різному. Манера поведінки робота з тією або іншою людиною грунтується на попередньому досвіді спілкування.

Мініатюрний робот Cozmo володіє унікальним характером, він із задоволенням вчиться, досліджує навколишній світ, радіє, сумує, нудьгує і навіть злиться, в залежності від настрою. Найбільше Cozmo любить грати і запам’ятовує кожен такий момент. Активний робот ніколи не сидить на місці: він завжди знаходить якесь заняття для себе. Cozmo обожнює тварин. За допомогою безлічі датчиків він з легкістю знайде домашнього вихованця і спробує грати з ним. Але і це ще не все: під час сну він навіть хропе!

Управляти роботом і навіть навчати його новим навичкам можна за допомогою мобільного додатку. Дизайнерами цього чарівного робота виступили провідні аніматори студій Pixar і DreamWorks.

З таким веселим помічником нудьгувати не доведеться!