Корпорація Intel надала детальну інформацію про те, як вона планує використовувати інтелектуальні технології на Олімпійських іграх 2020 року в Токіо. На літніх іграх Intel організовує обробку даних вперше. Досвід організації зимових ігор у компанії вже є. У 2018 році Intel став офіційним партнером Міжнародного олімпійського комітету (МОК), і супроводжував зимову Олімпіаду в Пхенчхані.

Саме тоді компанія вперше продемонструвала ряд додатків з використанням 5G і віртуальної реальності (VR). У 2020 році в центрі уваги, як і раніше, буде 5G, а також 3D-трекінг, тобто, відстеження рухів 3D-камерою і опція «віртуальна арена». Рік Ечваррія (Rick Echevarria), генеральний директор Intel по олімпійському партнерству підкреслив, що досвід технологічного супроводу в Пхенчхані був дуже корисним для компанії. За словами Ечваррія, Японія відіграє величезну роль у високотехнологічній екосистемі, і якщо раніше це був ринок ПК і хмарних технологій, то сьогодні – це інноваційні рішення, орієнтовані на обробку та подання даних.

На Олімпіаді 2020 у Токіо Intel планує підтримку 75 прямих трансляцій, 9,5 тисяч годин покриття і створення 10 тисяч коротких кліпів. Мережа Cisco і обчислювальні потужності Intel стануть невід’ємною частиною процесу зйомки і створення користувацьких інтерфейсів для телебачення і мобільних пристроїв. Завдання мережі Cisco – забезпечення мережевої інфраструктури для технічних об’єктів на Олімпіаді.

Одна з озвучених технологій – 3D-трекінг спортсмена (3DAT). Технологія на базі штучного інтелекту витягує тривимірний об’єкт і фіксує його рух зі стандартних відеозаписів камер. Система, оснащена процесорами Intel Xeon і Alibaba Cloud, використовує чотири камери з панорамуванням нахилу для захоплення руху спортсменів, а потім застосовує до них алгоритми оцінки стану тіла.

Intel співпрацюватиме з Olympic Broadcasting Services (OBS) для забезпечення відправки матеріалами до правовласників в реальному часі.

Також на заході будуть відкриті зони віртуальної реальності для таких видів спорту, як легка атлетика і пляжний волейбол. Серед використовуваних технологій – Mixed Reality. На «віртуальних аренах» організовують навчальне середовище для персоналу. Арена виступить в ролі віртуального «близнюка» тренувальних зон (Digital Twins), а менеджери об’єктів зможуть моделювати на них сценарії, наприклад, процедуру евакуації або тестування нової системи черг. Організатори подбали і про безпеку, застосувавши систему розпізнавання осіб. Зараз Intel працює з компанією NEC над системою, яка ідентифікує близько 300 тисяч осіб, в тому числі спортсменів, волонтерів, працівників і представників засобів масової інформації на спортивних об’єктах і в житлових приміщеннях.

Автор: Тетяна Козодой


Читайте також:

OsciBot – м’який робот, який керується світлом і вміє пірнати

Компанія Sony Design анонсувала виставку Affinity in Autonomy в Лондоні

Коментарi