У сучасному світі технологія розпізнавання зображень в різних сферах життя вкрай важлива, а одна з галузей, яка вже ніколи не зможе існувати без подібного вміння – це інформаційні технології. Зростаюча популярність медіа-хмарних сервісів і мобільних пристроїв з камерами призвела до виникнення такого процесу, як обмін інформацією в інтернеті. Причому, не тільки в професійному значенні, але і з метою розваги, знайомств і т.д. Таким чином, обсяг неструктурованих мультимедійних даних (в основному, аудіо та відеофайлів) збільшився в сотні тисяч разів. Згідно з даними дослідження, проведеного Grand View Research, до 2025 року обсяг світового ринку розпізнавання зображень досягне 77,69 млрд. дол., а показник CAGR (сукупний річний приріст) за цей період складе 19,2%.

Компанія Image Protect Inc. – світовий лідер в області захисту від порушення авторських прав, заявила про свою значущу роль в секторі онлайн-мультимедіа, створивши ШІ-додаток для збереження візуального контенту. Популярності компанії сприяє співпраця з всесвітньо відомим фотографом Ідрісом Ерба (Idris Erba). Серед портфоліо Ерба є портрети Кріштіану Роналду (Cristiano Ronaldo), Джеймі Фокса (Jamie Foxx), Флойда Мейвезера (Floyd Mayweather). Керівництво Image Protect Inc зазначає, що сайт фотографа idriserba.com щорічно переглядають мільйони людей – шанувальників його мистецтва. Для монетизації сайту було спеціально розроблено додаток IPShare. Сам процес монетизації досягається за рахунок реклами In-Image. Це швидко зростаючий рекламний сектор, загальна вартість якого оцінюється більш ніж у 50 мільярдів доларів.

Реклама In-Image у значній мірі спирається на розпізнавання зображень – ця маркетингова галузь до 2021 року буде оцінюватися у 39 млрд. дол. Система штучного інтелекту IPShare від Image Protect спрощує реєстрацію, управління, захист і поширення зображень, дозволяючи творцям контенту отримувати матеріальне заохочення від кожного нового фото і оплату за вподобану роботу онлайн. Штучний інтелект в електронному маркетингу сьогодні не рідкість, більш того, в останні 5 років він кардинально змінив «правила онлайн-гри» як для брендів, так і для медійних персон. З IPShare весь інтернет стає полігоном для монетизації і захисту авторського контенту. Інструменти AI оптимізують інтернет-маркетинг, підвищують швидкість і безпеку угод.

Інші представники медіа-ринку не відстають від флагманів. Наприклад, компанія ICOx Innovations Inc оголосила про створення платформи KODAKOne, що відстежує випадки порушення ліцензії, незаконного поширення авторського контенту та інше. Безумовно, тут не обійшлося без штучного інтелекту. Бета-версія «розумної» платформи була запущена у жовтні 2018 року. В даний час система згенерувала вже тисячу шістсот шістдесят сім проектів із захисту контенту. Серед клієнтів: агентства Blaublut Edition і Food Centrale, а також фотографи, охочі захистити свій продукт від несанкціонованого копіювання.

 

Читайте також:

Три тенденції розвитку AI у маркетингу: як буде трансформуватися технологія?

Фактори, що стримують роботу ШІ в маркетингу

Коментарi