Світові бренди поступово переходять від класичної моделі продажів до інноваційної. У кожної компанії цей процес протікає по-різному. Наприклад, відомий модельєр і власник бренду Tommy Hilfiger вже рік співпрацює з технологічною компанією IBM і Infor Design and Tech Lab при Технологічному інституті моди (FIT). Компанії запустили проект під назвою «Reimagine Retail», згідно з яким ШІ став лідером в процесі створення дизайну для нових колекцій.

Головний менеджер бренду Tommy Hilfiger, Евері Бейкер (Avery Baker) у прес-релізі, присвяченому запуску нової розробки підкреслила, що прийшов час для плекання нового покоління лідерів рітейлу, час дати життя новим проектам за допомогою штучного інтелекту. Використовуючи інструменти IBM Research AI і бібліотеку зображень моделей Tommy Hilfiger, студенти Технологічного інституту моди створили безліч перспективних дизайнів, а частина шаблонів, поєднання кольорів і стилів була повністю створені AI. Для бренду подібний досвід виявився вдалим експериментом. Він дозволив діяти швидше, ніж інсайдери галузі і визначив майбутні перспективні тенденції.

Tommy Hilfiger – не єдиний бренд, що вдало застосував ШІ в творчому процесі та розробці продуктів. Онлайн-магазин Stitch Fix також використовує алгоритми для розробки нових дизайнів і створення креативних рекламних кампаній. Amazon теж планує перейти до тестування дизайнерського алгоритму штучного інтелекту. У 2018 році MIT Technology Review опублікувала інформацію про те, що команда інженерів Amazon розробила алгоритм, який визначає ринкові тенденції і видає зразкові моделі, які з найбільшою ймовірністю клієнти куплять швидше за все.

Інші люксові бренди, в тому числі Burberry, Louis Vuitton і David Yurman, використовують чат-ботів на базі AI для цілодобового зв’язку зі своїми клієнтами, і для консультації зовсім не обов’язково відвідувати магазин. Перші тестові випробування ШІ-технологій у бренду Burberry відбулися ще в 2016 році, тоді фанатам цієї модної марки дали можливість «зазирнути за лаштунки» нових колекцій шляхом віртуальної екскурсії. Бот також дав клієнтам вибрати вподобані образи і купити їх в день показу через додаток.

У минулому році компанія Ermes Group, чий портфель брендів включає в себе Diesel, Debenhams, Forever 21, Tommy Hilfiger, Superdry і інші, оголосила, що буде використовувати рішення IBM Watson на основі штучного інтелекту для просування товарів і динамічного ціноутворення. А Amazon випустив Amazon Echo Look – камеру, оптимізовану для рекомендації модних образів. Фактично це перший в світі ШІ-помічник по стилю. На даний момент Echo Look вже навчився оцінювати зовнішній вигляд користувача, рекомендувати нові поєднання одягу і модні рішення, виходячи з купівельної поведінки клієнта.

На чат-ботах робота з клієнтами не закінчується. Американський проект Guesst.co вирішив піти ще далі. Цифрова платформа об’єднує всі існуючі роздрібні магазини з брендами, які хочуть розширити клієнтську мережу. Guesst.co надає масштабовані можливості для брендів, представлених в інтернет-магазинах, спеціальне програмне забезпечення обробляє всі транзакції, виконує бухгалтерський облік, підраховує податкові виплати і надає всі дані для звітності.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Holly: «розумний» помічник для прийому замовлень в ресторанах швидкого харчування

WAX переводить власників ERC-20-токенів на токени власного протоколу

Коментарi